Szkolenie dla pracowników działów sprzedaży każdego szczebla i każdej branży
Budowanie relacji z klientem
Sprawdzone techniki nawiązywania, pielęgnowania i rozwijania relacji handlowych dla każdej branży
W skrócie o szkoleniu:
-
Wbrew temu, co głosili niektórzy „prorocy” nowoczesne technologie nie zastąpiły relacji między dostawcą a kupującym.
-
W większości branż nadal to ludzie kupują od ludzi. Dlatego tak ważna jest umiejętności budowania i pielęgnowania relacji z klientem.
-
Szkolenie Budowanie relacji z klientem da Ci niezbędny zasób wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego i efektywnego nawiązywania i rozwijania relacji handlowych.
Czego się nauczysz:
-
W trakcie szkolenia poznasz najskuteczniejsze sposoby nawiązywania, budowania i wzmacniania relacji handlowych.
-
Poznasz różne znaczenia słowa „relacje” i nauczysz się wykorzystywać techniki kryjące się pod każdym z tych znaczeń.
-
Nauczysz się zasad budowania pozytywnego pierwszego wrażenia w kontakcie z nowymi klientami.
-
Opanujesz procesach nawiązywania i wzmacniania relacji ze wszystkimi decydentami w firmie klineta.
-
Dowiesz się też, jak rozpoznać potrzeby i oczekiwania klienta, jak go pytać i jak wykorzystywać pozyskane informacje do budowania z nim trwałej relacji.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
-
Handlowcy sektora B2B dowolnej branży, z niewielkim lub średnim doświadczeniem.
-
Dla handlowców z większym doświadczeniem udział w szkoleniu będzie natomiast znakomitą okazją, by utrwalić wiedzę i umiejętności oraz poznać najnowsze techniki budowania i pielęgnowania relacji klientem.
-
Trenerzy wewnętrzni chcący poznać najnowsze zasady budowania relacji w cyfrowym świecie.
Moduły szkolenia*
Moduł 1: NAWIĄZYWANIE WARTOŚCIOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH
- Relacje w sprzedaży: trzy znaczenia słowa “relacje”.
- Techniki budowania zaufania między stronami transakcji handlowych.
- Fazy rozwoju relacji handlowych.
- Bezkosztowa metoda nawiązywania relacji: skuteczny networking w świecie online i offline.
- Partnerstwo strategiczne – najwyższy stopień relacji i jak je osiągnąć?
- Sprawdzone techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażania offline i online.
Warsztaty: 1) Tworzymy i wykorzystujemy elewator pitch; 2) Budujemy pierwsze wrażenie – komunikacja werbalna i niewerbalna; 3) Definiujemy idealne partnerstwo.
Moduł 2: UŻYTECZNE TYPOLOGIE KLIENTÓW Z PUNKTU WIDZENIA RELACJI
- Persony klientów – psychologiczny wizerunek klineta.
- Jak sprzedawać wzrokowcom, słuchowcom i kinestetykom?
- Dowiedz się, jaki typ reprezentujesz: Test inteligencji wielorakiej Gardnera.
- Mataprogramy: niezwykle użyteczna i intuicyjna typologia osobowości w służbie relacji.
- 8 typów trudnych klientów w kontekście pielęgnowania relacji i jak sobie z nimi radzić.
- „Czytanie ludzi”: komunikacja niewerbalna jako narzędzie rozpoznawania stanów emocjonalnych i nastawianie do naszej oferty.
Warsztaty: 1) Rozpoznaj metaprogramy klineta i nawiąż z nim kontakt najlepszy z możliwych; 2) „Miecz i tarcza” – argumentacja i kontrargumentacja w trudnych rozmowach z klientem;
Moduł 3: PIELĘGNOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
- Analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji ze wszystkimi decydentami.
- Komunikacja wzmacniająca relacje offline i online: strategie, taktyki i techniki zarządzania relacjami przez właściwą komunikację.
- Cyfrowa Mowa Ciała: zachowania w świecie cyfrowym wzmacniające i osłabiające siłę relacji.
- Techniki budowania lojalności klineta, czyli nie zawsze „klienta lojalny to klient zapakowany”.
- Wnioski: omówienie najważniejszych wniosków z szkolenia i wskazanie sposobów na dalsze doskonalenie umiejętności budowania relacji z klientem.
- Podsumowanie i powtórka w formie atrakcyjnego, interaktywnego quizu inspirowanego jednym ze znanych teleturniejów.
Warsztaty: 1) „Mail pochwalny do szefa”; 2) „Program lojalnościowy dla naszego ulubionego nabywcy”.
* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Woźniak
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej. Pracował między innymi jako Dyrektor Dywizji ds. Kluczowych Klientów w Orbico, wyłącznym dystrybutorze produktów koncernu Procter&Gamble.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.
Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.
dodatkowe informacje na temat szkolenia
Czas trwania i terminy
- Szkolenie trwa trzy dni. Termin szkolenia jest ustalany indywidualnie z firmą zamawiającą.
- Szkolenie może być przeprowadzone w dowolne dni tygodnia, także w weekend.
- Miejsce szkolenia: dowolne.
Metodyka szkolenia
Szkolenie prowadzone jest według nowoczesnej metodyki z użyciem następujących środków dydaktycznych: prezentacja multimedialna z materiałem ułożonym z uwzględnieniem cyklu Kolba, praktyczne ćwiczenia i warsztaty na realistycznych przykładach z życia firmy, ćwiczenia i warsztaty grupowe, inspirujące studia przypadków, żywa dyskusja moderowana.
Materiały szkoleniowe i certyfikat
- W trakcie szkolenia Uczestnicy otrzymają materiały z opisem ćwiczeń oraz szczegółowy podręcznik z materiałem poruszanym w trakcie szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub certyfikat, jeśli szkolenie zakończy się testem sprawdzającym (na życzenie firmy zamawiającej).
Trener prowadzący
Szkolenie przygotowane i prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem branżowym oraz znakomitym warsztatem trenerskim. Dlatego w trakcie szkolenia możesz spodziewać się praktycznych rad oraz przykładów z prawdziwego życia.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE
- Program tego szkolenia to niezwykle udane połączenie praktycznych umiejętności negocjowania z najnowszą wiedzą z obszaru nauk behawioralnych.
- Szkolenie prowadzi ekspert sprzedaży i negocjacji, dyrektor handlowych z dwudziestoletnim doświadczeniem w trzech branżach, dlatego możesz spodziewać się wybitnie praktycznych warsztatów.
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FMCG
- Szkolenie przygotowane zostało przez praktyków sprzedaży FMCG, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa przykładów z prawdziwego rynku.
- W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz cały proces sprzedażowy na rynku tradycyjnym w branży FMCG.
STORYTELLING W SPRZEDAŻY
- W trakcie tego unikalnego szkolenia opanujesz praktyczne zastosowanie schematów i mechanizmów narracyjnych w procesie sprzedaży i social sellingu.
- Poznasz najważniejsze zasady tworzenia dobrych historii na potrzeby prezentacji handlowej, negocjacji czy rozwiązywania trudnych sytuacji w kontaktach z klientem.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17