Szkolenie dla pracowników i menedżerów każdego szczebla
Cyfrowa Mowa Ciała
Digital Body Language – zasady, reguły i narzędzia efektywnej komunikacji w cyfrowym świecie
W skrócie o szkoleniu:
-
To jedno z naszych najnowszych szkoleń, ale już zdobyło sobie zagorzałych fanów.
-
Nic dziwnego: w ciągu ostatnich lat komunikacja za pośrednictwem narzędzi i kanałów elektronicznych nabrała szczególnego znaczenia.
- Szkolenie to sprawi, że usystematyzujesz i uzupełnisz swoją wiedzę i umiejętności odnośnie zasad, reguł i narzędzi efektywnej komunikacji w cyfrowym świecie.
Czego się nauczysz:
-
W trakcie szkolenia dowiesz się, jak odwzorować elementy komunikacji niewerbalnej, które giną lub są znacznie przytępione w komunikacji elektronicznej (mimika, gestykulacja, ton głosu itp.).
-
Poznasz i przećwiczysz najważniejsze elementy cyfrowej mowy ciała i nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.
-
Poznasz zasady stosowania emotikonów i znaków przestankowych typu „?”, „!” w komunikacji elektronicznej. Dowiesz się, czym jest komunikacja synchroniczna i asynchroniczna oraz kiedy wykorzystywać różne typy komunikacji.
-
Nauczysz się również prowadzić różne typy spotkań wirtualnych.
-
Dowiesz się również jakie zachowania wzmacniają a jakie osłabiają twój cyfrowy wizerunek w oczach podwładnych, przełożonych, kolegów czy klientów.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
-
Odbiorcami szkolenia są wszyscy ci, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne i perswazyjne w cyfrowym świecie.
-
Na szkoleniu skorzystają zarówno pracownicy jak i menedżerowie.
-
W szczególności polecane jest tym zespołom, które zarówno między sobą jak i w komunikacji z klientami używają głównie kanałów elektronicznych.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
Członkowie i menedżerowie zespołów wykorzystujących kanały cyfrowe
Dotyczy to zarówno komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej (z klientami, dostawcami, kooperantami czy dostawcami). W szczególności na szkoleniu zyskają członkowie i menedżerowie 35+, którzy nie zawsze są pewni, jak komunikować się z młodszymi pokoleniami.
Osoby chcące uzupełnić wiedzę i umiejętności
Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla pracowników i menedżerów, którzy mają już pewne doświadczenie w komunikacji z użyciem kanałów i narzędzi cyfrowych.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
STYLE MYŚLENIA I DZIAŁANIA WEDŁUG METODOLOGII FRIS® - komunikacja i współpraca między różnymi typami osobowościowymi
- To jeden z naszych najlepiej ocenianych warsztatów.
- Zaprojektowana specjalnie do polskich warunków metodologia badania typów osobowościowych FRIS® znakomicie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ludzie – często bardzo różniący się od siebie – pracują w zespołach lub przy projektach.
WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA
- W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
- Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
- Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
- Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH
- W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE
- Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
- Celem tego warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
- Warsztat Rozwiązywanie konfliktów w zespole został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
- Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO– niezbędnik lidera efektywnego zespołu
- To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
- W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE
- Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17