Zaznacz stronę

Szkolenie dla pracowników i menedżerów każdego szczebla

Cyfrowa Mowa Ciała 

Digital Body Language – zasady, reguły i narzędzia efektywnej komunikacji w cyfrowym świecie

W skrócie o szkoleniu:

  • To jedno z naszych najnowszych szkoleń, ale już zdobyło sobie zagorzałych fanów.

  • Nic dziwnego: w ciągu ostatnich lat komunikacja za pośrednictwem narzędzi i kanałów elektronicznych nabrała szczególnego znaczenia.

  • Szkolenie to sprawi, że usystematyzujesz i uzupełnisz swoją wiedzę i umiejętności odnośnie zasad, reguł i narzędzi efektywnej komunikacji w cyfrowym świecie.

Czego się nauczysz:

  • W trakcie szkolenia dowiesz się, jak odwzorować elementy komunikacji niewerbalnej, które giną lub są znacznie przytępione w komunikacji elektronicznej (mimika, gestykulacja, ton głosu itp.).

  • Poznasz i przećwiczysz najważniejsze elementy cyfrowej mowy ciała i nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.

  • Poznasz zasady stosowania emotikonów i znaków przestankowych typu „?”, „!” w komunikacji elektronicznej. Dowiesz się, czym jest komunikacja synchroniczna i asynchroniczna oraz kiedy wykorzystywać różne typy komunikacji.

  • Nauczysz się również prowadzić różne typy spotkań wirtualnych.

  • Dowiesz się również jakie zachowania wzmacniają a jakie osłabiają twój cyfrowy wizerunek w oczach podwładnych, przełożonych, kolegów czy klientów. 

Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

  • Odbiorcami szkolenia są wszyscy ci, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności komunikacyjne i perswazyjne w cyfrowym świecie.

  • Na szkoleniu skorzystają zarówno pracownicy jak i menedżerowie.

  • W szczególności polecane jest tym zespołom, które zarówno między sobą jak i w komunikacji z klientami używają głównie kanałów elektronicznych.

Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:

  • Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.

  • W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.

  • Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

Członkowie i menedżerowie zespołów wykorzystujących kanały cyfrowe

Dotyczy to zarówno komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej (z klientami, dostawcami, kooperantami czy dostawcami). W szczególności na szkoleniu zyskają członkowie i menedżerowie 35+, którzy nie zawsze są pewni, jak komunikować się z młodszymi pokoleniami. 

Osoby chcące uzupełnić wiedzę i umiejętności

Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla pracowników i menedżerów, którzy mają już pewne doświadczenie w komunikacji z użyciem kanałów i narzędzi cyfrowych. 

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

STYLE MYŚLENIA I DZIAŁANIA WEDŁUG METODOLOGII FRIS® - komunikacja i współpraca między różnymi typami osobowościowymi

  • To jeden z naszych najlepiej ocenianych warsztatów.
  • Zaprojektowana specjalnie do polskich warunków metodologia badania typów osobowościowych FRIS® znakomicie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ludzie – często bardzo różniący się od siebie – pracują w zespołach lub przy projektach.
L

WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA

  • W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
  • Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
  • Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
  • Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
L

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH

  • W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE

  • Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
  • Celem tego warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
  • Warsztat Rozwiązywanie konfliktów w zespole został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
  • Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
L

NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO– niezbędnik lidera efektywnego zespołu

  • To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
  • W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
L

NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE

  • Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17