Szkolenie dla menedżerów każdego szczebla
profesjonalna komunikacja lidera
Kluczowe umiejętności komunikacyjne lidera w dowolnej branży, dowolnago szczebla i w frmie każdej wielkości
W skrócie o szkoleniu:
- Coraz częściej dotychczasowe metody komunikacji i pracy zespołowej zawodzą.
- Dzieje się tak, ponieważ żyjemy w dramatycznie szybko zmieniającym się świecie. Kolejne pokolenia wchodzące na rynek pracy mają zupełnie inne cele wyobrażenia na temat idealnej firmy niż ich rodzice.
- Szkolenie to ma wzmocnić umiejętności komunikacyjne liderów.
- Dzięki temu zespoły będą sprawniej działać a pracownicy nie spoczną na laurach, lecz będą się rozwijać dzięki umiejętnej pracy menedżerów.
Czego się nauczysz:
-
Celem szkolenia jest przygotowanie managerów do samodzielnego, efektywnego i angażującego komunikowania się z podwładnymi oraz pracownikami innych działów.
-
Zostaniesz wyposażony w niezbędny zasób wiedzy i umiejętności z obszarów takich jak: komunikacja interpersonalna, delegowanie zadań i odpowiedzialności, stawianie i egzekucja celów, instruowanie, udzielanie informacji zwrotnej i korygowanie.
-
Nauczysz się też prowadzić efektywne spotkania zespołowe i sprawnie podejmować decyzje w oparciu o wiedzę i doświadczenie całego zespołu.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
-
Zarządy i menedżerowie firm, którzy:
- dostrzegają problemy w komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz zespołów jak i na styku różnych działów i zamierzają tym problemom skutecznie zaradzić
- chcą opanować efektywne algorytmy prowadzenia najważniejszych procesów komunikacyjnych, takich jak udzielanie informacji zwrotnej, stawianie i egzekucja oczekiwań, ocenianie i korygowanie
- zamierzają dostosować zasady współpracy i komunikacji do zmieniającego się świata i zmieniających się oczekiwań pracowników i klientów.
Moduły szkolenia*
KOMUNIKACJA LIDERA XXI WIEKU
- Tak zmienia się świat zarządzania: Management 3.0 – cechy i różnice w stosunku do wcześniejszych koncepcji zarządzania.
- Jak zmiany we współczesnym świecie wpływają na komunikację w zespole?
- Jak budować autorytet lidera poprzez odpowiednią komunikację?
STAWIAJ CELE I EGZEKWUJ ICH WYKONANIE
- „Wizja, misja i halucynacja”, czyli jak planować i komunikować rzeczywistość, nie fantazję.
- Co mierzyć, a czego… nie mierzyć zarządzając zespołem – jak dobrać i komunikować odpowiednie wskaźniki sukcesu ze względu na specyfikę zespołu?
- Algorytm instruowania: definiowanie i komunikowanie oczekiwań.
- Planowanie zgodne ze standardem SMART.
- Przekładanie planów strategicznych na działania taktyczne metodą OGSM.
INFORMUJ, PRZEKONUJ, DECYDUJ – NAJEFEKTYWNIEJSZE SPOTKANIA ZESPOŁU
- 7 żelaznych zasad prowadzenia efektywnych spotkań
- Specyfika i dynamika spotkań zdalnych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych
- Cyfrowa mowa ciała – skuteczna i angażująca komunikacja online
- Czego możemy nauczyć się od programistów: daily scrum – szybkie spotkania informacyjno-motywacyjne.
- Spotkania hybrydowe – część uczestników pracuje stacjonarnie a część wspólnie.
UDZIELANIE WARTOŚCIOWEJ INFORMACJI ZWROTNEJ
- Najważniejsze zasady udzielania wartościowej informacji zwrotnej, zarówno negatywnej, jak i pozytywnej
- O czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej młodszym pokoleniom pracowników?
- Najpopularniejsze modele udzielania informacji zwrotnej: FUKO i FUO+2K.
- Proces korygowania, czyli interweniowanie w sytuacjach braku realizacji celu lub popełnionego przez pracownika błędu.
ROZWIJAJ LUDZI PRZEZ ZADANIA
- Delegowanie zadań i uprawnień jako metoda usamodzielniania pracowników.
- Dlaczego warto delegować zadania?
- Co jest, a co nie jest delegowaniem zadań i uprawnień?
- Jakie zadania należy delegować, a jakie lider powinien wykonać osobiście?
- W jaki sposób skutecznie delegować?
- Jak motywować delegując zadania?
- Jak pobudzać kreatywność i samodzielność pracowników?
PROSTE I UŻYTECZNE NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WPOMAGAJĄCE EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ W ZESPOLE
- Tablice wirtualne Jamboard i Whiteboard.
- Czaty i wspólne przestrzenie robocze.
- Formularze i kwestionariusze internetowe.
- Wspólna praca nad dokumentami.
* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Woźniak
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.
Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają pracownicy i menedżerowie, którzy:
Potrzebują treściwej „piguły” wiedzy i umiejętności na temat komunikacji w zespołach i z zespołami
Chcą w związku z tym szybko i skutecznie nauczyć się najważniejszych metod komunikacji z zespołem, stawiania i egzekucji celów, korygowania negatywnych zachowań itp.
Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności
Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla doświadczonych menedżerów. Dostostosowane jest do aktualnej sytuacji (nowe pokolenia na rynku pracy, cyfryzacja firm itp.), dlatego świetnie nadaję się do tego zadania.
Rozpoczynają swoją przygodę z zarządzaniem ludźmi
Jeśli znajdujesz się na początku swojej ścieżki menedżerskiej to szkolenie będzie dla Ciebie świetnym wprowadzeniem w arkana zarządzania zespołami. Znajdziesz tu sprawdzone narzędzia i techniki komunikacji i zarządzania zespołem pracowniczym bez względu na rodzaj wykonywanej pracy.
Chcą przekazać wiedzę i umiejętności dalej
Szkolenie zawiera najlepsze, sprawdzone praktyki i techniki dotyczące efektywnej komunikacji lidera. Dlatego z powodzeniem może być potraktowane jako uzupełniające szkolenie rozwojowe dla trenerów wewnętrznych.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH
- W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.
- Na szkoleniu skorzystają zarówno menedżerowie, jak i członkowie zespołów zdalnych i hybrydowych.
NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO
– niezbędnik lidera efektywnego zespołu
- To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera. W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA
- W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych. || Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych? Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie? || Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE
- Celem warsztatu jest identyfikacja tych problemów i nieporozumień generujących konflikty a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
- Warsztat ten znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
- Jednego możesz być pewien/pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Nie masz na to żadnego wpływu.
- To, na co masz wpływ to sposób, w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
- Szkolenie to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17