AW-446618682

Szkolenie dla menedżerów każdego szczebla

profesjonalna komunikacja lidera  

Kluczowe umiejętności komunikacyjne lidera w dowolnej branży, dowolnago szczebla i w frmie każdej wielkości

W skrócie o szkoleniu:

  • Coraz częściej dotychczasowe metody komunikacji i pracy zespołowej zawodzą.
  • Dzieje się tak, ponieważ żyjemy w dramatycznie szybko zmieniającym się świecie. Kolejne pokolenia wchodzące na rynek pracy mają zupełnie inne cele wyobrażenia na temat idealnej firmy niż ich rodzice.
  • Szkolenie to ma wzmocnić umiejętności komunikacyjne liderów.
  • Dzięki temu zespoły będą sprawniej działać a pracownicy nie spoczną na laurach, lecz będą się rozwijać dzięki umiejętnej pracy menedżerów.

Czego się nauczysz:

  • Celem szkolenia jest przygotowanie managerów do samodzielnego, efektywnego i angażującego komunikowania się z podwładnymi oraz pracownikami innych działów.

  • Zostaniesz wyposażony w niezbędny zasób wiedzy i umiejętności z obszarów takich jak: komunikacja interpersonalna, delegowanie zadań i odpowiedzialności, stawianie i egzekucja celów, instruowanie, udzielanie informacji zwrotnej i korygowanie.

  • Nauczysz się też prowadzić efektywne spotkania zespołowe i sprawnie podejmować decyzje w oparciu o wiedzę i doświadczenie całego zespołu.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

  • Zarządy i menedżerowie firm, którzy:

    • dostrzegają problemy w komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz zespołów jak i na styku różnych działów i zamierzają tym problemom skutecznie zaradzić
    • chcą opanować efektywne algorytmy prowadzenia najważniejszych procesów komunikacyjnych, takich jak udzielanie informacji zwrotnej, stawianie i egzekucja oczekiwań, ocenianie i korygowanie
    • zamierzają dostosować zasady współpracy i komunikacji do zmieniającego się świata i zmieniających się oczekiwań pracowników i klientów. 

Moduły szkolenia*

L

KOMUNIKACJA LIDERA XXI WIEKU

  • Tak zmienia się świat zarządzania: Management 3.0 – cechy i różnice w stosunku do wcześniejszych koncepcji zarządzania.
  • Jak zmiany we współczesnym świecie wpływają na komunikację w zespole?
  • Jak budować autorytet lidera poprzez odpowiednią komunikację?
L

STAWIAJ CELE I EGZEKWUJ ICH WYKONANIE

  • „Wizja, misja i halucynacja”, czyli jak planować i komunikować rzeczywistość, nie fantazję.
  • Co mierzyć, a czego… nie mierzyć zarządzając zespołem – jak dobrać i komunikować odpowiednie wskaźniki sukcesu ze względu na specyfikę zespołu?
  • Algorytm instruowania: definiowanie i komunikowanie oczekiwań.
  • Planowanie zgodne ze standardem SMART.
  • Przekładanie planów strategicznych na działania taktyczne metodą OGSM.
L

INFORMUJ, PRZEKONUJ, DECYDUJ – NAJEFEKTYWNIEJSZE SPOTKANIA ZESPOŁU

  • 7 żelaznych zasad prowadzenia efektywnych spotkań
  • Specyfika i dynamika spotkań zdalnych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych
  • Cyfrowa mowa ciała – skuteczna i angażująca komunikacja online
  • Czego możemy nauczyć się od programistów: daily scrum – szybkie spotkania informacyjno-motywacyjne.
  • Spotkania hybrydowe – część uczestników pracuje stacjonarnie a część wspólnie.
L

UDZIELANIE WARTOŚCIOWEJ INFORMACJI ZWROTNEJ

  • Najważniejsze zasady udzielania wartościowej informacji zwrotnej, zarówno negatywnej, jak i pozytywnej
  • O czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej młodszym pokoleniom pracowników?
  • Najpopularniejsze modele udzielania informacji zwrotnej: FUKO i FUO+2K.
  • Proces korygowania, czyli interweniowanie w sytuacjach braku realizacji celu lub popełnionego przez pracownika błędu.
L

ROZWIJAJ LUDZI PRZEZ ZADANIA

  • Delegowanie zadań i uprawnień jako metoda usamodzielniania pracowników.
  • Dlaczego warto delegować zadania?
  • Co jest, a co nie jest delegowaniem zadań i uprawnień?
  • Jakie zadania należy delegować, a jakie lider powinien wykonać osobiście?
  • W jaki sposób skutecznie delegować?
  • Jak motywować delegując zadania?
  • Jak pobudzać kreatywność i samodzielność pracowników?
L

PROSTE I UŻYTECZNE NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WPOMAGAJĄCE EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ W ZESPOLE

  • Tablice wirtualne Jamboard i Whiteboard.
  • Czaty i wspólne przestrzenie robocze.
  • Formularze i kwestionariusze internetowe.
  • Wspólna praca nad dokumentami.

* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy. 

Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:

  • Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.

  • W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.

  • Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.

Szkolenie prowadzi:

Wojciech Woźniak trener i konsultant portalu www.szkoleniasprzedaz.pl zdjęcie portretowe

Wojciech Woźniak

Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.

Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają pracownicy i menedżerowie, którzy:

Potrzebują treściwej „piguły” wiedzy i umiejętności na temat komunikacji w zespołach i z zespołami

Chcą w związku z tym szybko i skutecznie nauczyć się najważniejszych metod komunikacji z zespołem, stawiania i egzekucji celów, korygowania negatywnych zachowań itp. 

Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności

Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla doświadczonych menedżerów. Dostostosowane jest do aktualnej sytuacji (nowe pokolenia na rynku pracy, cyfryzacja firm itp.), dlatego świetnie nadaję się do tego zadania.

Rozpoczynają swoją przygodę z zarządzaniem ludźmi

Jeśli znajdujesz się na początku swojej ścieżki menedżerskiej to szkolenie będzie dla Ciebie świetnym wprowadzeniem w arkana zarządzania zespołami. Znajdziesz tu sprawdzone narzędzia i techniki komunikacji i zarządzania zespołem pracowniczym bez względu na rodzaj wykonywanej pracy.

Chcą przekazać wiedzę i umiejętności dalej

Szkolenie zawiera najlepsze, sprawdzone praktyki i techniki dotyczące efektywnej komunikacji lidera. Dlatego z powodzeniem może być potraktowane jako uzupełniające szkolenie rozwojowe dla trenerów wewnętrznych.

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH

  • W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.
  • Na szkoleniu skorzystają zarówno menedżerowie, jak i członkowie zespołów zdalnych i hybrydowych. 
L

NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO
– niezbędnik lidera efektywnego zespołu

  • To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera. W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
L

WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA

  • W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych. || Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych? Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie? || Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
L

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE

  • Celem warsztatu jest identyfikacja tych problemów i nieporozumień generujących konflikty a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
  • Warsztat ten znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
L

STYLE MYŚLENIA I DZIAŁANIA WEDŁUG METODOLOGII FRIS® - komunikacja i współpraca między różnymi typami osobowościowymi

  • To jeden z naszych najlepiej ocenianych warsztatów.
  • Zaprojektowana specjalnie do polskich warunków metodologia badania typów osobowościowych FRIS® znakomicie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ludzie – często bardzo różniący się od siebie – pracują w zespołach lub przy projektach.
L

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

  • Jednego możesz być pewien/pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Nie masz na to żadnego wpływu.
  • To, na co masz wpływ to sposób, w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
  • Szkolenie to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17