Dla każdej branży i dla firm każdej wielkości
Szkolenia z Komunikacji i efektywności osobistej
Inspirujące programy szkoleń | Angażujące warsztaty | Tylko trenerzy-praktycy | 100% praktyki | 0% nudy | Użyteczne narzędzia | Wartościowe porady
Perfekcyjne dopasowanie do Twoich potrzeb
Każde szkolenie poprzedzone jest szczegółową i wnikliwą trójstopniową analizą potrzeb.
Elastyczne programy szkoleń
Dostosujemy program szkolenia do specyfiki Twojej firmy, branży i otoczenia biznesowego. Poniższe opisy szkoleń potraktuj jako inspirację do określenia własnych oczekiwań.
Tylko sprawdzeni trenerzy-praktycy
Każdy z naszych trenerów pracował lub nadal pracuje „na pierwszej linii frontu”. To praktycy z gruntownym przygotowaniem teoretycznym.
Wybrane szkolenia z tej grupy
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH
- Nasz BESTSELLER!
- Zespoły pracujące zdalnie lub hybrydowo to już nie fanaberia firm technologicznych z Doliny Krzemowej, ale codzienność coraz większej liczby polskich przedsiębiorstw.
- W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.
STYLE MYŚLENIA I DZIAŁANIA WEDŁUG METODOLOGII FRIS® - KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA MIĘDZY RÓŻNYMI TYPAMI OSOBOWOŚCIOWYMI
- Warsztat wykorzystujący badania typów myślenia i działania FRIS® znakomicie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ludzie – często bardzo różniący się od siebie – pracują w zespołach lub przy projektach.
- Warsztat FRIS® w każdym przypadku radykalnie poprawia jakość współpracy i komunikacji w zespołach.
- Przed warsztatem wypełniasz test FRIS®, na podstawie którego poznasz swój dominujący typ myślenia i działania (koszt testów w cenie szkolenia).
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE – JAK ZAPANOWAĆ NAD TERMINAMI, PRIORYTETAMI I STRUMIENIEM ZADAŃ
- Kolejny z naszych BESTSELLERÓW!
- W trakcie praktycznych warsztatów dowiesz się, jak pozbyć się złych nawyków dotyczących zarządzania czasem, zadaniami i priorytetami.
- Opanujesz zasady organizowania własnej pracy według sprawdzonych metod: pracy w blokach czasowych, techniki „zjedz tę żabę”, metody kuli śnieżnej oraz metody GTM.
- Opanujesz zasady organizacji skrzynki odbiorczej i jak zarządzać przychodzącymi mailami.
CYFROWA MOWA CIAŁA (DIGITAL BODY LANGUAGE)
-
W trakcie szkolenia dowiesz się, jak odwzorować elementy komunikacji niewerbalnej, które giną lub są znacznie przytępione w komunikacji elektronicznej (mimika, gestykulacja, ton głosu itp.).
-
Poznasz i przećwiczysz najważniejsze elementy cyfrowej mowy ciała i nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.
-
Dowiesz się również jakie zachowania wzmacniają a jakie osłabiają twój cyfrowy wizerunek w oczach podwładnych, przełożonych, kolegów czy klientów.
KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ROZPROSZONYCH
- Zarządzanie zespołem rozproszonym wymaga od menedżera dodatkowych, specyficznych umiejętności. Inaczej niż w przypadku zespołów zlokalizowanych w jednym miejscu będą wyglądać procesy komunikacji, stawianie i egzekucji celów czy kontrolowanie postępów.
- Właśnie na tej specyfice koncentruje się program szkolenia.
RADYKALNE PRZEZWYCIĘŻANIE NAJGROŹNIEJSZYCH DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ
- Warsztat ten zaprojektowany został po to, by tchnąć nowego ducha w zespoły, które straciły swój impet, entuzjazm i kreatywność i pogrążyły się za to w marazmie, bylejakości i konfliktach.
- To nie jest typowe szkolenie, to raczej zespołowa „terapia” poprzedzona dokładną diagnozą przyczyn problemów przejawiających się jako dysfunkcje pracy zespołowej.
WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA
- W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
- Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
- Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
- Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE
- Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
- Celem warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
- Warsztat ten został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
- Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE – PROCESY, METODY I KANAŁY KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
-
Od jakości komunikacji wewnętrznej w firmie zależy to, czy ludzie będą ze sobą współpracować czy też pogrążą się konflikcie. Czy będę z zapałem angażować się w zmiany, czy też biernie i milcząco będą je sabotować widząc w nich tylko zagrożenia. Dlatego komunikacja wewnętrzna musi być prowadzona według ściśle określonych zasad. Program tego szkolenia przygotuje Ciebie i członków Twojego zespołu do prowadzenia takiej właśnie, profesjonalnej i efektywnej, komunikacji wewnętrznej.
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ORGANIZACJI
-
To kolejny z naszych bestsellerów!
-
Zarządzanie zmianą jest umiejętnością uniwersalną, niezbędną zarówno w zarządzaniu zorientowanym projektowo jak i w codziennej pracy operacyjnej menedżerów każdego szczebla i każdej branży.
-
Szkolenie to przygotuje Cię do samodzielnego zarządzania procesami zmian w przedsiębiorstwie.
DELEGOWANIE ZADAŃ I UPRAWNIEŃ ORAZ SKUTECZNE INSTRUOWANIE I MONITOROWANIE EFEKTÓW
-
W trakcie praktycznych warsztatów dowiesz się jak skutecznie przeprowadzić dwa kluczowe procesy zarządcze: delegowanie zadań i uprawnień oraz instruowania.
-
Nauczysz się, co należy robić w każdej z faz obu tych procesów. Będziesz umieć unikać najczęściej spotykanych błędów w instruowaniu i delegowaniu.
-
Nauczysz się też jak prowadzić z pracownikiem rozmowy dotyczące komunikowania trudnych decyzji.
-
Opanujesz zasady skutecznego monitorowania wykonania powierzonych pracownikowi zadań.
NOWY SZEF W ZESPOLE – JAK UŁOŻYĆ WSPÓŁPRACĘ Z ZESPOŁEM, JAK ODBUDOWAĆ DUCHA ZESPOŁU
-
Pierwsze miesiące pracy z nowym zespołem determinują całą późniejszą współpracę. To szkolenie przygotuje Cię do roli szefa. Jeśli jesteś już doświadczonym szefem będziesz mieć okazję, aby zweryfikować własne metody w świetle najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania zespołem.
-
Opanujesz 30 zasad budowania autorytetu szefa.
-
Dowiesz się, jaki styl zarządzania preferujesz i co to oznacza dla Twojego zespołu.
-
Poznasz zasady tworzenia atmosfery sprzyjającej harmonijnej współpracy między różnymi typami osobowościowymi.
o NAS
Jesteśmy zespołem nieszablonowych ekspertów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze z obszarów komunikacji i sprzedaży dla wszystkich branż. Wspieramy małe i średnie firmy B2B w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Pracujemy z kadrą menedżerską i handlowcami. Naszym celem jest radykalne zwiększenie przychodów i poprawa rentowności naszych Klientów.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
+48 502-54-14-17