AW-446618682

Dla każdej branży i dla firm każdej wielkości

Szkolenia z Komunikacji i efektywności osobistej 

Inspirujące programy szkoleń | Angażujące warsztaty | Tylko trenerzy-praktycy | 100% praktyki | 0% nudy | Użyteczne narzędzia | Wartościowe porady

Perfekcyjne dopasowanie do Twoich potrzeb

Każde szkolenie poprzedzone jest szczegółową i wnikliwą trójstopniową analizą potrzeb. 

Elastyczne programy szkoleń

Dostosujemy program szkolenia do specyfiki Twojej firmy, branży i otoczenia biznesowego. Poniższe opisy szkoleń potraktuj jako inspirację do określenia własnych oczekiwań.

Tylko sprawdzeni trenerzy-praktycy

Każdy z naszych trenerów pracował lub nadal pracuje „na pierwszej linii frontu”. To praktycy z gruntownym przygotowaniem teoretycznym.

Wybrane szkolenia z tej grupy

L

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH

  • Nasz BESTSELLER!
  • Zespoły pracujące zdalnie lub hybrydowo to już nie fanaberia firm technologicznych z Doliny Krzemowej, ale codzienność coraz większej liczby polskich przedsiębiorstw.
  • W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.
L

STYLE MYŚLENIA I DZIAŁANIA WEDŁUG METODOLOGII FRIS® - KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA MIĘDZY RÓŻNYMI TYPAMI OSOBOWOŚCIOWYMI

  • Warsztat wykorzystujący badania typów myślenia i działania FRIS® znakomicie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ludzie – często bardzo różniący się od siebie – pracują w zespołach lub przy projektach.
  • Warsztat FRIS® w każdym przypadku radykalnie poprawia jakość współpracy i komunikacji w zespołach.
  • Przed warsztatem wypełniasz test FRIS®, na podstawie którego poznasz swój dominujący typ myślenia i działania (koszt testów w cenie szkolenia).
L

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE – JAK ZAPANOWAĆ NAD TERMINAMI, PRIORYTETAMI I STRUMIENIEM ZADAŃ

  • Kolejny z naszych BESTSELLERÓW!
  • W trakcie praktycznych warsztatów dowiesz się, jak pozbyć się złych nawyków dotyczących zarządzania czasem, zadaniami i priorytetami.
  • Opanujesz zasady organizowania własnej pracy według sprawdzonych metod: pracy w blokach czasowych, techniki „zjedz tę żabę”, metody kuli śnieżnej oraz metody GTM.
  • Opanujesz zasady organizacji skrzynki odbiorczej i jak zarządzać przychodzącymi mailami.
L

CYFROWA MOWA CIAŁA (DIGITAL BODY LANGUAGE)

  • W trakcie szkolenia dowiesz się, jak odwzorować elementy komunikacji niewerbalnej, które giną lub są znacznie przytępione w komunikacji elektronicznej (mimika, gestykulacja, ton głosu itp.).

  • Poznasz i przećwiczysz najważniejsze elementy cyfrowej mowy ciała i nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.

  • Dowiesz się również jakie zachowania wzmacniają a jakie osłabiają twój cyfrowy wizerunek w oczach podwładnych, przełożonych, kolegów czy klientów.

L

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ROZPROSZONYCH

  • Zarządzanie zespołem rozproszonym wymaga od menedżera dodatkowych, specyficznych umiejętności. Inaczej niż w przypadku zespołów zlokalizowanych w jednym miejscu będą wyglądać procesy komunikacji, stawianie i egzekucji celów czy kontrolowanie postępów.
  • Właśnie na tej specyfice koncentruje się program szkolenia.
L

RADYKALNE PRZEZWYCIĘŻANIE NAJGROŹNIEJSZYCH DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ

  • Warsztat ten zaprojektowany został po to, by tchnąć nowego ducha w zespoły, które straciły swój impet, entuzjazm i kreatywność i pogrążyły się za to w marazmie, bylejakości i konfliktach.
  • To nie jest typowe szkolenie, to raczej zespołowa „terapia” poprzedzona dokładną diagnozą przyczyn problemów przejawiających się jako dysfunkcje pracy zespołowej.
L

WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA

  • W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
  • Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
  • Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
  • Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
L

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE

  • Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
  • Celem warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
  • Warsztat ten został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
  • Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
L

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE – PROCESY, METODY I KANAŁY KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ

  • Od jakości komunikacji wewnętrznej w firmie zależy to, czy ludzie będą ze sobą współpracować czy też pogrążą się konflikcie. Czy będę z zapałem angażować się w zmiany, czy też biernie i milcząco będą je sabotować widząc w nich tylko zagrożenia. Dlatego komunikacja wewnętrzna musi być prowadzona według ściśle określonych zasad. Program tego szkolenia przygotuje Ciebie i członków Twojego zespołu do prowadzenia takiej właśnie, profesjonalnej i efektywnej, komunikacji wewnętrznej.

L

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ORGANIZACJI

  • To kolejny z naszych bestsellerów!

  • Zarządzanie zmianą jest umiejętnością uniwersalną, niezbędną zarówno w zarządzaniu zorientowanym projektowo jak i w codziennej pracy operacyjnej menedżerów każdego szczebla i każdej branży.

  • Szkolenie to przygotuje Cię do samodzielnego zarządzania procesami zmian w przedsiębiorstwie.

L

DELEGOWANIE ZADAŃ I UPRAWNIEŃ ORAZ SKUTECZNE INSTRUOWANIE I MONITOROWANIE EFEKTÓW

  • W trakcie praktycznych warsztatów dowiesz się jak skutecznie przeprowadzić dwa kluczowe procesy zarządcze: delegowanie zadań i uprawnień oraz instruowania. 

  • Nauczysz się, co należy robić w każdej z faz obu tych procesów. Będziesz umieć unikać najczęściej spotykanych błędów w instruowaniu i delegowaniu.

  • Nauczysz się też jak prowadzić z pracownikiem rozmowy dotyczące komunikowania trudnych decyzji.

  • Opanujesz zasady skutecznego monitorowania wykonania powierzonych pracownikowi zadań.

L

NOWY SZEF W ZESPOLE – JAK UŁOŻYĆ WSPÓŁPRACĘ Z ZESPOŁEM, JAK ODBUDOWAĆ DUCHA ZESPOŁU

  • Pierwsze miesiące pracy z nowym zespołem determinują całą późniejszą współpracę. To szkolenie przygotuje Cię do roli szefa. Jeśli jesteś już doświadczonym szefem będziesz mieć okazję, aby zweryfikować własne metody w świetle najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania zespołem.

  • Opanujesz 30 zasad budowania autorytetu szefa.

  • Dowiesz się, jaki styl zarządzania preferujesz i co to oznacza dla Twojego zespołu. 

  • Poznasz zasady tworzenia atmosfery sprzyjającej harmonijnej współpracy między różnymi typami osobowościowymi. 

zespół metodyczny portalu www.szkoleniasprzedaz.pl szef zespołu a w tle siedzą członkowie lekko zamgleni

o NAS

Jesteśmy zespołem nieszablonowych ekspertów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze z obszarów komunikacji i sprzedaży dla wszystkich branż. Wspieramy małe i średnie firmy B2B w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Pracujemy z kadrą menedżerską i handlowcami. Naszym celem jest radykalne zwiększenie przychodów i poprawa rentowności naszych Klientów.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

+48 502-54-14-17