Szkolenie dla menedżerów każdej branży
Nowoczesne przywództwo
Praktyczny niezbędnik lidera efektywnego zespołu
W skrócie o szkoleniu:
- To jeden z bestsellerów na naszym portalu.
- Uczestnicy tego szkolenia szczególnie docenili je za kompleksowe a jednocześnie zwięzłe i przystępne potraktowanie tematu komunikacji na linii lider-zespół.
- To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
- W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
Czego się nauczysz:
- W trakcie szkolenia opanujesz kluczowe umiejętności lidera takie jak: prezentowanie osobistej wizji i wartości, stawianie celów i ich egzekucja, udzielanie wartościowej informacji zwrotnej, udzielanie klarownych instrukcji, delegowanie zadań i odpowiedzialności oraz korygowanie niewłaściwych zachowań członków zespołu.
- Dowiesz się, czym charakteryzuje się dynamika zespołowa i jaki są fazy rozwoju zespołu oraz co decyduje o tym, że jedne zespoły są efektywne a drugie rzadko osiągają swoje cele.
- Dowiesz się też, jak budować i wzmacniać swój autorytet.
Dla kogo jest to szkolenie:
- Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, dyrektorów każdego szczebla i członków zarządów, którzy chcieliby w relatywnie krótkim czasie znacząco poprawić swoje umiejętności przywódcze i kompetencje komunikacyjne.
- Na szkoleniu skorzystają wszyscy ci, którzy chcą poprawić jakość zarządzania przedsiębiorstwem poprzez wdrożenie procesów i zasad efektywnej komunikacji oraz wzmocnić swój autorytet lidera.
Moduły szkolenia*
AUTORYTET I ROLA LIDERA W ORGANIZACJI
- Rola i zakres obowiązków formalnych i nieformalnych lidera zespołu.
- Jak budować autorytet lidera – co robić, a czego NIE robić, aby Twój autorytet wzmacniał się w trakcie intencji z członkami zespołu.
- Różne style przywództwa – poznaj swój styl (kwestionariusz).
- Kluczowe umiejętności komunikacyjne lidera.
- 5 cech efektywnych zespołów.
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE W WYKONANIU NOWOWCZESNEGO LIDERA
- “Wizja, misja i halucynacja”, czyli jak planować i komunikować rzeczywistość, nie fantazję.
• Co mierzyć, a czego… nie mierzyć zarządzając zespołem – jak dobrać i komunikować odpowiednie wskaźniki sukcesu (KPI – key performance indicators) ze względu na specyfikę zespołu?
• Algorytm instruowania: definiowanie i komunikowanie oczekiwań.
• Rozmowa kontrolna jako narzędzie egzekucji oczekiwań.
LIDER COACHEM – ROZWÓJ ZESPOŁU
- Planowanie, śledzenie postępów i dokumentowanie procesu rozwojowego pracownika.
- Coaching rozwojowy pracownika według modelu coachingu epizodycznego.
- Trening umiejętności on-the-job według modelu EDAC.
- Delegowanie zadań i uprawnień jako metoda usamodzielniania pracowników.
„FEEDBACK IS A GIFT”
- Kardynalne zasady udzielania wartościowej informacji zwrotnej, zarówno negatywnej, jak i pozytywnej
- O czym należy pamiętać udzielając informacji zwrotnej młodszym pokoleniom pracowników? –
- Najpopularniejsze modele udzielania informacji zwrotnej: FUKO i FUO+2K
- Proces korygowania, czyli interweniowanie w sytuacjach braku realizacji celu lub popełnionego przez pracownika błędu.
SPRAW BY IM SIĘ CHCIAŁO CHCIEĆ – MOTYWOWANIE ZESPOŁU
- Dwa podejścia do motywowania: teoria X i teoria Y Douglasa McGregora.
- Kiedy, za co i jak chwalić i ganić?
- Jak egzekwować ustalenia i wywierać zdrową presję na pracownika?
- Najlepsze systemy motywacyjne dla zespołu.
RETROSPEKTYWA SZKOLENIA
- Quiz powtórkowy w formule teleturnieju
- Najważniejsze rzeczy do zapamiętania.
- Następne kroki – jak wdrażać w życie to, czego nauczyliśmy się na szkoleniu.
* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Woźniak
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.
Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają adepci zawodu, handlowcy i menedżerowie sprzedaży którzy:
Potrzebują treściwej „piguły” wiedzy i umiejętności przywódczych
Chcą w związku z tym szybko i skutecznie nauczyć się najważniejszych metod komunikacji z zespołem, stawiania i egzekucji celów, korygowania negatywnych zachowań itp.
Chcą odświeżyć wiedzę i umiejętności
Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla doświadczonych menedżerów. Dostostosowane jest do aktualnej sytuacji (nowe pokolenia na rynku pracy, cyfryzacja firm itp.), dlatego świetnie nadaję się do tego zadania.
Rozpoczynają swoją przygodę z zarządzaniem ludźmi
Jeśli znajdujesz się na początku swojej kariery lidera, to szkolenie będzie dla Ciebie świetnym wprowadzeniem w tajniki zarządzania zespołami.
Są ciekawi świata i dążą do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności
Szkolenia świetnie nadaję się do tego celu, ponieważ zawiera nie tylko sprawdzone narzędzia i techniki, ale również najnowocześniejsze metody sprawowania przywództwa w organizacjach komercyjnych i NGOs.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH
- W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.
- Na szkoleniu skorzystają zarówno menedżerowie jak i członkowie zespołów zdalnych.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM
- Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera.
- Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
- Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ORGANIZACJI
- Zarządzanie zmianą jest umiejętnością uniwersalną, niezbędną zarówno w zarządzaniu zorientowanym projektowo jak i w codziennej pracy operacyjnej menedżerów każdego szczebla i każdej branży.
- Szkolenie to przygotuje Cię do samodzielnego zarządzania procesami zmian w przedsiębiorstwie.
CYFROWA MOWA CIAŁA (DIGITAL BODY LANGUAGE)
-
To jedno z naszych najnowszych szkoleń, ale już zdobyło sobie zagorzałych fanów. Nic dziwnego: w ciągu ostatnich lat komunikacja za pośrednictwem narzędzi i kanałów elektronicznych nabrała szczególnego znaczenia.
- W trakcie szkolenia dowiesz się, jak odwzorować elementy komunikacji niewerbalnej, które giną lub są znacznie przytępione w komunikacji elektronicznej (mimika, gestykulacja, ton głosu itp.).
- Nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.
- Poznasz zasady stosowania emotikonów i znaków przestankowych typu „?”, „!” w komunikacji elektronicznej.
- Dowiesz się również jakie zachowania wzmacniają a jakie osłabiają twój cyfrowy wizerunek w oczach podwładnych, przełożonych, kolegów czy klientów.
WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA
- W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
- Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
- Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
- Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE
- Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
- Celem tego warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
- Warsztat Rozwiązywanie konfliktów w zespole został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
- Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17