Szkolenie dla pracowników i menedżerów każdego szczebla
Rozwiązywanie Konfliktów w Zespole
Jak zapanować nad terminami, priorytetami i strumieniem zadań? Jak wykorzystać popularne narzędzia informatyczne do poprawy efektywności własnej?
W skrócie o szkoleniu:
-
Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
-
Celem warsztatu Rozwiązywanie konfliktów w zespole jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
- Warsztat jest poprzedzony głęboką diagnozą przyczyn konfliktu. Diagnoza prowadzona jest z użyciem specjalistycznych kwestionariuszy psychologicznych oraz pogłębionych wywiadów z wybranymi uczestnikami.
-
Po ukończeniu warsztatów zawsze następuje poprawa komunikacji w zespołach oraz wzrost ich efektywności. Zmniejsza się również poziom stresu pracowników.
Czego się nauczysz:
-
Szkolenia ma formę dwu – lub trzydniowego warsztatu, w trakcie którego uczestnicy nie tylko poznają najskuteczniejsze metody rozwiązywania konfliktów, ale od razu będą stosować je do rozwiązania zdiagnozowanych problemów.
-
W trakcie warsztatów stosowane są angażujące metody pracy, takie jak wspólna interpretacja kwestionariuszy typów osobowościowych, burza mózgów dotycząca analizy interesów stron konfliktu czy gry zespołowe mające na celu wzmocnienie ducha współpracy w zespole.
-
Po ukończeniu warsztatów zawsze następuje poprawa komunikacji w zespołach oraz wzrost ich efektywności. Zmniejsza się również poziom stresu pracowników.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
-
Warsztat Rozwiązywanie konfliktów w zespole został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
-
Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
Członkowie i menedżerowie zespołów pogrążonych w konflikcie
Dotyczy to zarówno jednolitych zespołów jak i konfliktów między różnymi komórkami organizacyjnymi firmy. Warsztat sprawdzi się również w sytuacji, gdy występuję konflikt szefa z podwładnymi.
Osoby chcące uzupełnić wiedzę i umiejętności
Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla pracowników i menedżerów, którzy mają już pewne doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami konfliktowymi, ale chciałyby poznać inne metody radzenia sobie z konfliktem w zespole.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
CYFROWA MOWA CIAŁA (DIGITAL BODY LANGUAGE)
-
To jedno z naszych najnowszych szkoleń, ale już zdobyło sobie zagorzałych fanów. Nic dziwnego: w ciągu ostatnich lat komunikacja za pośrednictwem narzędzi i kanałów elektronicznych nabrała szczególnego znaczenia.
- W trakcie szkolenia dowiesz się, jak odwzorować elementy komunikacji niewerbalnej, które giną lub są znacznie przytępione w komunikacji elektronicznej (mimika, gestykulacja, ton głosu itp.).
- Nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.
- Poznasz zasady stosowania emotikonów i znaków przestankowych typu „?”, „!” w komunikacji elektronicznej.
- Dowiesz się również jakie zachowania wzmacniają a jakie osłabiają twój cyfrowy wizerunek w oczach podwładnych, przełożonych, kolegów czy klientów.
WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA
- W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
- Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
- Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
- Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
NAJTRUDNIEJSZE W TYM, CO TRUDNE W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTA
- Nasz BESTSELLER!
- Szkolenie obejmuje swoim zakresem najtrudniejsze sytuacje we współpracy z klientami: wprowadzanie nowego cennika, obrona ceny, pokonywanie zastrzeżeń, współpraca z trudnym klientem i trudne sytuacje we współpracy z klientem (windykacja, problemy z odstawą itp.).
- Nauczysz się odpowiednio postępować w takich sytuacjach.
- Poznasz również różne typy tak zwanych „trudnych klientów” oraz dowiesz się, co robić, a czego nie robić współpracując z nimi.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
- Jednego możesz być pewien/pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Nie masz na to żadnego wpływu.
- To, na co masz wpływ to sposób, w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
- Szkolenie to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.
NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO– niezbędnik lidera efektywnego zespołu
- To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
- W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE
- Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17