Zaznacz stronę

Szkolenie dla pracowników i menedżerów każdego szczebla

Rozwiązywanie Konfliktów w Zespole 

Jak zapanować nad terminami, priorytetami i strumieniem zadań? Jak wykorzystać popularne narzędzia informatyczne do poprawy efektywności własnej?

W skrócie o szkoleniu:

  • Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.

  • Celem warsztatu Rozwiązywanie konfliktów w zespole jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.

  • Warsztat jest poprzedzony głęboką diagnozą przyczyn konfliktu. Diagnoza prowadzona jest z użyciem specjalistycznych kwestionariuszy psychologicznych oraz pogłębionych wywiadów z wybranymi uczestnikami.
  • Po ukończeniu warsztatów zawsze następuje poprawa komunikacji w zespołach oraz wzrost ich efektywności. Zmniejsza się również poziom stresu pracowników.

Czego się nauczysz:

  • Szkolenia ma formę dwu – lub trzydniowego warsztatu, w trakcie którego uczestnicy nie tylko poznają najskuteczniejsze metody rozwiązywania konfliktów, ale od razu będą stosować je do rozwiązania zdiagnozowanych problemów.

  • W trakcie warsztatów stosowane są angażujące metody pracy, takie jak wspólna interpretacja kwestionariuszy typów osobowościowych, burza mózgów dotycząca analizy interesów stron konfliktu czy gry zespołowe mające na celu wzmocnienie ducha współpracy w zespole.

  • Po ukończeniu warsztatów zawsze następuje poprawa komunikacji w zespołach oraz wzrost ich efektywności. Zmniejsza się również poziom stresu pracowników.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

  • Warsztat Rozwiązywanie konfliktów w zespole został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.

  • Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.

    Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:

    • Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.

    • W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.

    • Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.

    Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

    Członkowie i menedżerowie zespołów pogrążonych w konflikcie

    Dotyczy to zarówno jednolitych zespołów jak i konfliktów między różnymi komórkami organizacyjnymi firmy. Warsztat sprawdzi się również w sytuacji, gdy występuję konflikt szefa z podwładnymi. 

    Osoby chcące uzupełnić wiedzę i umiejętności

    Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla pracowników i menedżerów, którzy mają już pewne doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami konfliktowymi, ale chciałyby poznać inne metody radzenia sobie z konfliktem w zespole.

    Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

    L

    CYFROWA MOWA CIAŁA (DIGITAL BODY LANGUAGE)

    • To jedno z naszych najnowszych szkoleń, ale już zdobyło sobie zagorzałych fanów. Nic dziwnego: w ciągu ostatnich lat komunikacja za pośrednictwem narzędzi i kanałów elektronicznych nabrała szczególnego znaczenia.

    • W trakcie szkolenia dowiesz się, jak odwzorować elementy komunikacji niewerbalnej, które giną lub są znacznie przytępione w komunikacji elektronicznej (mimika, gestykulacja, ton głosu itp.).
    • Nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.
    • Poznasz zasady stosowania emotikonów i znaków przestankowych typu „?”, „!” w komunikacji elektronicznej.
    • Dowiesz się również jakie zachowania wzmacniają a jakie osłabiają twój cyfrowy wizerunek w oczach podwładnych, przełożonych, kolegów czy klientów.
    L

    WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA

    • W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
    • Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
    • Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
    • Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
    L

    NAJTRUDNIEJSZE W TYM, CO TRUDNE W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTA

    • Nasz BESTSELLER!
    • Szkolenie obejmuje swoim zakresem najtrudniejsze sytuacje we współpracy z klientami: wprowadzanie nowego cennika, obrona ceny, pokonywanie zastrzeżeń, współpraca z trudnym klientem i trudne sytuacje we współpracy z klientem (windykacja, problemy z odstawą itp.).
    • Nauczysz się odpowiednio postępować w takich sytuacjach.
    • Poznasz również różne typy tak zwanych „trudnych klientów” oraz dowiesz się, co robić, a czego nie robić współpracując z nimi.

    ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

    • Jednego możesz być pewien/pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Nie masz na to żadnego wpływu.
    • To, na co masz wpływ to sposób, w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
    • Szkolenie to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.
    L

    NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO– niezbędnik lidera efektywnego zespołu

    • To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
    • W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
    L

    NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE

    • Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.

    Jeszcze jedno:

    Zapytaj o ofertę

    Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

    Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

    Adres

    Biuro Handlowe Syntactive:
    Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
    ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

    Telefon

    (+48) 502-54-14-17