Opanuj sprzedaż XXI wieku
Social Selling
Opanuj zasady skutecznej sprzedaży i komunikacji z klientem za pośrednictwem Facebooka, wciąż najpopularniejszej platformy społecznościowej.
Naucz się planować i prowadzić skuteczne działania sprzedażowe w sektorze B2B na LinkedIn, społecznościowej platformie dla profesjonalistów.
Dowiedz się jak wykorzystać potencjał Instagrama aby wykreować mocną markę produktu czy usługi i wzmocnić sprzedaż.
TIKTOK i inne platformy
Opanuj reguły skutecznej i angażującej komunikacji sprzedażowej i marketingowej na Tik-Tok – platformie, która przebojem zdobyła serca najmłodszych pokoleń.
To jeden z naszych bestellerów!
SOCIAL SELLING – program szkolenia
Moduł 1: Jak wykorzystać specyfikę social mediów jako kanału sprzedaży?
• Czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych?
• Jakie treści najlepiej się sprawdzą w mediach społecznościowych?
• Jak media społecznościowe wspomagają kreowanie i wzmacnianie marki?
Moduł 2: Jak stworzyć skuteczny sprzedażowo profil firmowy na Facebook, LinkedIn, Instagram lub TikTok?
- Czym jest profil firmowy?
- Profil marki a profil firmowy – kiedy najlepiej sprawdzi się każdy z nich?
- Narzędzia do monitoringu i analityki profilu firmowego.
- Integracja komunikacji za pośrednictwem profili personalnych, profili marki i profilu firmy – jak mówić jednym głosem?
Moduł 3: Jak się sprzedaje w mediach społecznościowych? – wprowadzenie
- Czym jest a czym NIE jest social selling?
- Kiedy i dlaczego warto wybrać social selling?
- Przenikanie się marketingu i sprzedaży w mediach społecznościowych.
- Jak zaprojektować idealny proces sprzedaży w social mediach?
Moduł 4: Jak się sprzedaje w mediach społecznościowych? – sprawdzone techniki i narzędzia
- Ankiety, konkursy, quizy i inne metody angażowania użytkowników.
- Jak pozyskiwać komentarze, lajki i followersów?
- Jak utrzymywać zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników.
- Jak budować lojalności klientów w mediach społecznościowych?
- Jak pozyskiwać opinie i rekomendacje?
Moduł 5: Jak stworzyć "sprzedający" profil osobisty
- Podobieństwa i różnice między profilem osobistym a profilem marki czy firmy – co i gdzie „wypada”, a co „nie wypada”?
- Kiedy Twój profil osobisty sprzedaje?
- Silne strony profilu osobistego.
- Słabe punkty profilu osobistego.
- Rozbudowa i optymalizacja profilu.
Moduł 6: Pozyskiwanie i angażowanie kupujących z wykorzystaniem content marketingu
-
Zasady tworzenia strategii content-marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy i jej klientów.
-
Najważniejsze reguły tworzenia interesujących i angażujących tekstów sprzedażowych.
-
Jak tworzyć opisy produktów i usług na potrzeby mediów społecznościowych?
-
Jak wykorzystać Storytelling w tworzeniu contentu?
-
W jaki sposób angażować w tworzenie contentu handlowców i innych pracowników mających codzienny kontakt z klientami.
Moduł 7: Jak stworzyć organizację zorientowaną na social selling?
-
Podział zadań między działem sprzedaży marketingu i innymi komórkami firmy.
-
Zaangażowanie managementu w social selling i jak wykorzystać „syndrom dwóch krawatów”?
-
Harmonogram content marketingu.
Uwaga! Szkolenie prowadzone jest tylko w formule szkolenia zamkniętego dla firm. Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji niezbędnych do prowadzenia sprzedaży w mediach społecznościowych. Szczegółowy i dopasowany do potrzeb Twojej firmy program szkolenia przygotowywany będzie na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
- Czy masz swojej ofercie świetne produkty, ale nie bardzo masz pomysł na to, jak je wypromować w Internecie?
- Chcesz w pełni wykorzystać możliwości sprzedażowe kryjące się w najpopularniejszych mediach społecznościowych takich jak Facebook, LinkedIn czy Instagram?
- A może już sprzedajesz przez inne kanały i zamierzasz pozyskać dodatkowych klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych?
Jeśli tak – to szkolenie jest dla Ciebie.
Polecamy również:
Content marketing – jak pozyskiwać klientów dzięki angażującym treściom
To jedno z nielicznych na rynku szkoleń uczących zasad twórczego i skutecznego marketingu treści (content marketingu) – od podstaw aż do poziomu samodzielnego specjalisty.
W trakcie szkolenia poznasz zasady tworzenia strategii content-marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy i jej klientów.
Opanujesz zasady tworzenia strategii content-marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy i jej klientów oraz poznasz najważniejsze reguły tworzenia interesujących i angażujących tekstów sprzedażowych.
Nauczysz się tworzyć opisy produktów i usług na potrzeby mediów społecznościowych oraz wykorzystywać Storytelling w tworzeniu contentu.
Dowiesz się, jak wykorzystać takie techniki luka informacyjna czy dysonans poznawczy i potrzeba domknięcia.
Opakujesz też praktyczne zastosowania najnowszych koncepcji ekonomii behawioralnej, psychologii społecznej, kognitywistyki i neuronauk do tworzenia treści, które sprzedają.
Zaplanujesz strategię angażowanie w tworzenie contentu handlowców i innych pracowników mających codzienny kontakt z klientami.
Centent marketing nie jest tylko dla marketingowców, dlatego dowiesz się, w jaki sposób angażować w tworzenie contetu handlowców i innych pracowników mających codzienny kontakt z klientami.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
Specjaliści i managerowie odpowiedzialni za pozyskiwanie klientów metodami inbound marketing i content marketing
Pracownicy i menedżerowie firm, gdzie głównym kanałem sprzedaży jest Internet
Początkujący i średniozaawansowani pracownicy digital marketingu
Zarówno pojedyncze warsztaty jak i cały cykl warsztatów w ramach Akademia Sprzedaży Cyfrowej może być dofinansowany ze środków publicznych. Na dofinansowaniach mogą skorzystać najbardziej mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno ich właściciele, jak i pracownicy.
O nas:
Portal www.SzkolniaSprzedaz.pl należy do firmy informatyczno-doradczej Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie.
NIP 7122321716
Contact
(+48) 502-541-417
Biuro Handlowe:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin