AW-446618682

Szkolenie dla handlowców i menedżerów

Sprzedaż i negocjacje w modelu perswazyjnym 

Techniki, triki, narzędzia i systemy efektywnej sprzedaży i i negocjacji | Tylko trenerzy-praktycy | Szkolenie warsztatowe – 100% praktyki | 0% nudy i lania wody

W skrócie o szkoleniu:

  • To jeden z bestsellerów na naszym portalu.
  • Szkolenie to jest wyczerpującym zestawem niezbędnej wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży i negocjacji prowadzonych z wykorzystaniem komunikacji perswazyjnej.
  • Sprzedaż i negocjacje handlowe to jeden z tych obszarów biznesu, gdzie perswazja i inne psychologiczne metody wpływu na decyzję klienta odgrywają największą rolę.
  • Pomimo tego, że kupujący wyposażeni są w coraz to nowsze technologie, sprzedaż nadal bazuje na umiejętnym przekonaniu kupującego.
  • Najlepsi handlowcy idą krok dalej: wiedzą już, jak potężnym narzędziem w ich rękach jest teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego czy koncepcja luki informacyjnej George’a Lovensteina.
  • A to tylko niewielki ułamek możliwych do wykorzystania koncepcji z szerokiego nurtu nauk behawioralnych, które będą wykorzystane w tracie szkolenia. 

Czego się nauczysz:

  • Szkolenie obejmuje swoim zakresem najważniejsze techniki, triki i narzędzia sprzedaży i negocjacji ujęte w taki sposób, aby maksymalnie zwiększyć ich siłę perswazyjną.  
  • W trakcie szkolenia poznasz specyficzne dźwignie sprzedaży perswazyjnej, np. nauczysz się zakładać „haki na uwagę” zgodnie z koncepcją luki informacyjnej.

  • Poznasz też praktyczne sposoby wykorzystania najbardziej błyskotliwych koncepcji nauk behawioralnych, takich jak awersja do straty czy teoria perspektywy na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i w trakcie negocjacji handlowych.

  • Opanujesz zastosowanie w praktyce zdobyczy psychologii takich jak torowanie, ramowanie czy odzwierciedlanie. 

Dla kogo jest to szkolenie:

    • Przedstawiciele Handlowi, Doradcy Klineta oraz Kierownicy i Dyrektorzy sprzedaży bez względu na branżę, którzy:

      • chcą wzmocnić własne umiejętności sprzedażowe o unikalne techniki bazujące na naukach behawioralnych, aby sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie wysiłku
      • chcą wyróżnić się z tłumu sprzedających
      • zamierzają prowadzić negocjacje handlowe  w sposób nowoczesny i skuteczny
      • chcą opanować efektywne,  unikalne algorytmy prowadzenia najważniejszych procesów sprzedażowych, takich jak prospecting, badanie potrzeb, prowadzenie prezentacji handlowych, pokonywanie zastrzeżeń czy negocjacje biznesowe.

Moduły szkolenia*

L

PERSWAZYJNE TECHNIKI POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Zakładanie „haków na uwagę” z wykorzystaniem koncepcji luki informacyjnej George’a Lovensteina – tylko u nas!
  • Socjotechniki mijania „cerbera” i docierania do decydenta.
  • Jak nie dać się „zatruć” klientowi – radzenie sobie z najczęściej spotykanymi obiekcjami w trakcie umawiania spotkań telefonicznej („Nie mam czasu”, „Nie jestem zainteresowana” itp.)
  • Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – techniki wywieranie pozytywnego pierwszego wrażania.
  • Torowanie w procesie budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w budowaniu relacji i sprzedaży.
  • Jak wyrobić w sobie postawę asertywną w kontaktach z klientem.
L

PSYCHOLOGICZNE I BEHAWIORALNE TYPOLOGIE KLIENTÓW

  • Persony klientów – psychologiczny wizerunek klineta.

  • Jak sprzedawać wzrokowcom, słuchowcom i kinestetykom?

  • Typy klientów według metodologii DISC i jak argumentować do poszczególnych typów.

  • Wykorzystanie koncepcji metaprogramów w sprzedaży.

  • Trudni klienci i jak sobie z mini radzić: 8 typów trudnych klientów.

  • Co mówić a czego nie mówić w trakcie rozmowy handlowej aby wzmocnić warstwę perswazyjną?

L

KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA Z KLIENTEM NA ETAPIE BADANIA POTRZEB

  • Język suchy a język sugestywny – wzmacnianie perswazyjnej warstwy komunikacji na etapie badania potrzeb klienta. 
  • Najważniejsze umiejętności komunikacyjne w badaniu potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, aktywne słuchanie i obserwacja, uściślanie i precyzowanie, interpretowanie wypowiedzi klineta, parafrazowanie.
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy – przydatne konstrukcje językowe
  • Sprawdzone techniki odkrywania potrzeb klineta: Metoda Pytań Otwartych (MPO).
  • Zaawansowane badanie potrzeb metodą pogłębioną. 
L

PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI W MODELU PERSWAZYJNYM

  • Sześć najważniejszych obaw klineta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji.
  • Prezentacja handlowa w modelu perswazyjnym – Persuasive Selling Format. 
  • Sprzedaż w oparciu o wartość a nie cenę – nowe podejście. 
  • Wykorzystanie nauk behawioralnych w prezentacji oferty wartości – teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego i ramowanie. 
  • Narracyjność w prezentacji oferty wartości jako metoda wzmacniania warstwy perswazyjnej. 
L

PESRWZYJNE SPOSOBY ZAMYKANIA SPRZEDAŻY

  • Sondowanie przed zamknięciem i wychwytywanie sygnałów gotowości do zakupu.
  • Najskuteczniejsze rodzaje zamknięć sprzedaży:
  • Zamknięcie próbne (ABC – Always Be Closing)
  • Zamknięcie „na podsumowanie”
  • Zamknięcie alternatywne
  • Zamknięcie Benjamina Franklina.
  • Katalog najczęstszych obiekcji i sposoby radzenia sobie z nimi.
  • Sprawdzony czteroetapowy proces pokonywania obiekcji.
L

NEGOCJACJE I POKONYWANIE ZASTRZEŻEŃ

  • Perswazyjne techniki prezentowania stanowiska wstępnego. 
  • Wywieranie wpływu na etapie negocjacji właściwych.
  • Przygotowanie do negocjacji – „trójpolówka”.
  • Wybrane techniki i triki negocjacyjne w poszczególnych fazach negocjacji.
  • Techniki obrony przed manipulacjami partnera.
  • Katalog najczęstszych zastrzeżeń i sposoby radzenia sobie z nimi.
L

CO PO SPRZEDAŻY? CZYNNOŚCI POSPRZEDAŻOWE

  • Cross-selling i up-selling –  szansa na zwiększenie wartości sprzedaży do klienta.
  • Jak napisać dobre podsumowanie spotkania lub rozmowy?
  • Ciągłe doskonalenie – jakie pytania zadać klientowi po zamknięciu sprzedaży?
  • Auto-coaching handlowca.
  • Prośba o referencje i rekomendacje.

* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy. 

Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:

  • Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.

  • W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.

  • Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.

Szkolenie prowadzi:

Wojciech Woźniak trener i konsultant portalu www.szkoleniasprzedaz.pl zdjęcie portretowe

Wojciech Woźniak

Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.

Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają adepci zawodu, handlowcy i menedżerowie sprzedaży którzy:

Potrzebują treściwej „piguły” wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży perswazyjnej

Chcą w związku z tym szybko i skutecznie opanować najważniejsze taktyki i techniki sprzedaży perswazyjnej oraz sprawnie poruszać się na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego i w trakcie negocjacji handlowych.

Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności

Wiele z wykorzystywanych w trakcie szkolenia koncepcji powstało kilka czy kilkanaście lat temu, dlatego nie są jeszcze powszechnie wykorzystywane. Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży.

Zamierzają dołączyć do zespołów sprzedażowych lub właśnie rozpoczęli pracę

Jeśli znajdujesz się na początku swojej przygody ze sprzedażą, jesteś w dobrym miejscu. Na tym szkoleniu znajdziesz znajdziesz wszystko to, co powinieneś wiedzieć i umieć, aby wyróżnić się z tłumu handlowców i osiągnąć sukces w sprzedaży dzięki zastosowaniu technik wywierania wpływu na klineta (technik perswazji). 

Chcą przekazać wiedzę i umiejętności dalej

Szkolenie zawiera mnóstwo praktycznych zastosowań nieznanych szerzej koncepcji z dziedziny nauk behawioralnych i psychologii społecznej. Może być zatem znakomitym uzupełnieniem programów szkoleń wewnętrznych.

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ I ZARZĄDZANIE KLIENTEM KLUCZOWYM – SZKOLENIE KUPIECKIE DLA HANDLOWCÓW

  • To bardzo nietypowe szkolenie, ponieważ – choć przygotowane dla sprzedawców – prezentuje materiał z punktu widzenia pracownika działu zakupów, który jest autorem programu.
  • Spojrzysz na siebie oczami “zakupowca”, dzięki czemu będziesz skuteczniejszy w realizowaniu własnych celów sprzedażowych.
L

NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE – fazy, taktyki, techniki i narzędzia

  • Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
L

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM

  • Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera. Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
  • Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
L

EFEKTYWNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

  • Szkolenie to przygotowuje uczestników do pracy na stanowisku przedstawiciela lub doradcy handlowego. W jego trakcie poznasz uniwersalny proces sprzedażowy.
  • Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli i doradców handlowych oraz key account managerów sektora B2B bez względu na branżę.
L

BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY

  • Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
  • W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.
L

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE – jak zapanować nad terminami, priorytetami i strumieniem zadań

  • Jednego możesz być pewien/pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Nie masz na to żadnego wpływu. To, na co masz wpływ to sposób, w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
  • Szkolenie to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17