Szkolenie dla handlowców i menedżerów
Sprzedaż i negocjacje w modelu perswazyjnym
Techniki, triki, narzędzia i systemy efektywnej sprzedaży i i negocjacji | Tylko trenerzy-praktycy | Szkolenie warsztatowe – 100% praktyki | 0% nudy i lania wody
W skrócie o szkoleniu:
- To jeden z bestsellerów na naszym portalu.
- Szkolenie to jest wyczerpującym zestawem niezbędnej wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży i negocjacji prowadzonych z wykorzystaniem komunikacji perswazyjnej.
- Sprzedaż i negocjacje handlowe to jeden z tych obszarów biznesu, gdzie perswazja i inne psychologiczne metody wpływu na decyzję klienta odgrywają największą rolę.
- Pomimo tego, że kupujący wyposażeni są w coraz to nowsze technologie, sprzedaż nadal bazuje na umiejętnym przekonaniu kupującego.
- Najlepsi handlowcy idą krok dalej: wiedzą już, jak potężnym narzędziem w ich rękach jest teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego czy koncepcja luki informacyjnej George’a Lovensteina.
- A to tylko niewielki ułamek możliwych do wykorzystania koncepcji z szerokiego nurtu nauk behawioralnych, które będą wykorzystane w tracie szkolenia.
Czego się nauczysz:
- Szkolenie obejmuje swoim zakresem najważniejsze techniki, triki i narzędzia sprzedaży i negocjacji ujęte w taki sposób, aby maksymalnie zwiększyć ich siłę perswazyjną.
-
W trakcie szkolenia poznasz specyficzne dźwignie sprzedaży perswazyjnej, np. nauczysz się zakładać „haki na uwagę” zgodnie z koncepcją luki informacyjnej.
-
Poznasz też praktyczne sposoby wykorzystania najbardziej błyskotliwych koncepcji nauk behawioralnych, takich jak awersja do straty czy teoria perspektywy na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i w trakcie negocjacji handlowych.
-
Opanujesz zastosowanie w praktyce zdobyczy psychologii takich jak torowanie, ramowanie czy odzwierciedlanie.
Dla kogo jest to szkolenie:
-
- Przedstawiciele Handlowi, Doradcy Klineta oraz Kierownicy i Dyrektorzy sprzedaży bez względu na branżę, którzy:
• chcą wzmocnić własne umiejętności sprzedażowe o unikalne techniki bazujące na naukach behawioralnych, aby sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie wysiłku
• chcą wyróżnić się z tłumu sprzedających
• zamierzają prowadzić negocjacje handlowe w sposób nowoczesny i skuteczny
• chcą opanować efektywne, unikalne algorytmy prowadzenia najważniejszych procesów sprzedażowych, takich jak prospecting, badanie potrzeb, prowadzenie prezentacji handlowych, pokonywanie zastrzeżeń czy negocjacje biznesowe.
- Przedstawiciele Handlowi, Doradcy Klineta oraz Kierownicy i Dyrektorzy sprzedaży bez względu na branżę, którzy:
Moduły szkolenia*
PERSWAZYJNE TECHNIKI POZYSKIWANIA KLIENTÓW
- Zakładanie „haków na uwagę” z wykorzystaniem koncepcji luki informacyjnej George’a Lovensteina – tylko u nas!
- Socjotechniki mijania „cerbera” i docierania do decydenta.
- Jak nie dać się „zatruć” klientowi – radzenie sobie z najczęściej spotykanymi obiekcjami w trakcie umawiania spotkań telefonicznej („Nie mam czasu”, „Nie jestem zainteresowana” itp.)
- Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – techniki wywieranie pozytywnego pierwszego wrażania.
- Torowanie w procesie budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w budowaniu relacji i sprzedaży.
- Jak wyrobić w sobie postawę asertywną w kontaktach z klientem.
PSYCHOLOGICZNE I BEHAWIORALNE TYPOLOGIE KLIENTÓW
-
Persony klientów – psychologiczny wizerunek klineta.
-
Jak sprzedawać wzrokowcom, słuchowcom i kinestetykom?
-
Typy klientów według metodologii DISC i jak argumentować do poszczególnych typów.
-
Wykorzystanie koncepcji metaprogramów w sprzedaży.
-
Trudni klienci i jak sobie z mini radzić: 8 typów trudnych klientów.
-
Co mówić a czego nie mówić w trakcie rozmowy handlowej aby wzmocnić warstwę perswazyjną?
KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA Z KLIENTEM NA ETAPIE BADANIA POTRZEB
- Język suchy a język sugestywny – wzmacnianie perswazyjnej warstwy komunikacji na etapie badania potrzeb klienta.
- Najważniejsze umiejętności komunikacyjne w badaniu potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, aktywne słuchanie i obserwacja, uściślanie i precyzowanie, interpretowanie wypowiedzi klineta, parafrazowanie.
- Kontrolowanie przebiegu rozmowy – przydatne konstrukcje językowe
- Sprawdzone techniki odkrywania potrzeb klineta: Metoda Pytań Otwartych (MPO).
- Zaawansowane badanie potrzeb metodą pogłębioną.
PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI W MODELU PERSWAZYJNYM
- Sześć najważniejszych obaw klineta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji.
- Prezentacja handlowa w modelu perswazyjnym – Persuasive Selling Format.
- Sprzedaż w oparciu o wartość a nie cenę – nowe podejście.
- Wykorzystanie nauk behawioralnych w prezentacji oferty wartości – teoria perspektywy Kahnemana-Tverskiego i ramowanie.
- Narracyjność w prezentacji oferty wartości jako metoda wzmacniania warstwy perswazyjnej.
PESRWZYJNE SPOSOBY ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
- Sondowanie przed zamknięciem i wychwytywanie sygnałów gotowości do zakupu.
- Najskuteczniejsze rodzaje zamknięć sprzedaży:
- Zamknięcie próbne (ABC – Always Be Closing)
- Zamknięcie „na podsumowanie”
- Zamknięcie alternatywne
- Zamknięcie Benjamina Franklina.
- Katalog najczęstszych obiekcji i sposoby radzenia sobie z nimi.
- Sprawdzony czteroetapowy proces pokonywania obiekcji.
NEGOCJACJE I POKONYWANIE ZASTRZEŻEŃ
- Perswazyjne techniki prezentowania stanowiska wstępnego.
- Wywieranie wpływu na etapie negocjacji właściwych.
- Przygotowanie do negocjacji – „trójpolówka”.
- Wybrane techniki i triki negocjacyjne w poszczególnych fazach negocjacji.
- Techniki obrony przed manipulacjami partnera.
- Katalog najczęstszych zastrzeżeń i sposoby radzenia sobie z nimi.
CO PO SPRZEDAŻY? CZYNNOŚCI POSPRZEDAŻOWE
- Cross-selling i up-selling – szansa na zwiększenie wartości sprzedaży do klienta.
- Jak napisać dobre podsumowanie spotkania lub rozmowy?
- Ciągłe doskonalenie – jakie pytania zadać klientowi po zamknięciu sprzedaży?
- Auto-coaching handlowca.
- Prośba o referencje i rekomendacje.
* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Woźniak
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.
Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają adepci zawodu, handlowcy i menedżerowie sprzedaży którzy:
Potrzebują treściwej „piguły” wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży perswazyjnej
Chcą w związku z tym szybko i skutecznie opanować najważniejsze taktyki i techniki sprzedaży perswazyjnej oraz sprawnie poruszać się na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego i w trakcie negocjacji handlowych.
Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności
Wiele z wykorzystywanych w trakcie szkolenia koncepcji powstało kilka czy kilkanaście lat temu, dlatego nie są jeszcze powszechnie wykorzystywane. Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży.
Zamierzają dołączyć do zespołów sprzedażowych lub właśnie rozpoczęli pracę
Jeśli znajdujesz się na początku swojej przygody ze sprzedażą, jesteś w dobrym miejscu. Na tym szkoleniu znajdziesz znajdziesz wszystko to, co powinieneś wiedzieć i umieć, aby wyróżnić się z tłumu handlowców i osiągnąć sukces w sprzedaży dzięki zastosowaniu technik wywierania wpływu na klineta (technik perswazji).
Chcą przekazać wiedzę i umiejętności dalej
Szkolenie zawiera mnóstwo praktycznych zastosowań nieznanych szerzej koncepcji z dziedziny nauk behawioralnych i psychologii społecznej. Może być zatem znakomitym uzupełnieniem programów szkoleń wewnętrznych.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ I ZARZĄDZANIE KLIENTEM KLUCZOWYM – SZKOLENIE KUPIECKIE DLA HANDLOWCÓW
- To bardzo nietypowe szkolenie, ponieważ – choć przygotowane dla sprzedawców – prezentuje materiał z punktu widzenia pracownika działu zakupów, który jest autorem programu.
- Spojrzysz na siebie oczami “zakupowca”, dzięki czemu będziesz skuteczniejszy w realizowaniu własnych celów sprzedażowych.
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE – fazy, taktyki, techniki i narzędzia
- Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM
- Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera. Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
- Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
EFEKTYWNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- Szkolenie to przygotowuje uczestników do pracy na stanowisku przedstawiciela lub doradcy handlowego. W jego trakcie poznasz uniwersalny proces sprzedażowy.
- Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli i doradców handlowych oraz key account managerów sektora B2B bez względu na branżę.
BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY
- Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
- W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE – jak zapanować nad terminami, priorytetami i strumieniem zadań
- Jednego możesz być pewien/pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Nie masz na to żadnego wpływu. To, na co masz wpływ to sposób, w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
- Szkolenie to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17