Zaznacz stronę

Szkolenie dla handlowców, KAM-ów i menedżerów z branży farmaceutycznej

Sprzedaż i rozwijanie relacji handlowych z hurtem w farmacji

Dźwignie sprzedaż, strategie, taktyki i techniki budowania i rozwijania relacji handlowych z hurtem farmaceytycznym

W skrócie o szkoleniu:

  • To wyjątkowe szkolenie a zarazem jeden z naszych BESTSELLERÓW.
  • Przygotował je i prowadzi Wojciech Woźniak, wieloletni dyrektor sprzedaży w hurcie farmaceutycznym (Lubfarm i PGF).
  • Dlatego możesz spodziewać się wiele praktycznych porad bazujących na wiedzy „od środka”.

Czego się nauczysz:

  • W trakcie szkolenia poznasz specyfikę firmy dystrybucyjnej w branży farmaceutycznej.
  • Dowiesz się o strategiach hurtu i nauczysz się pod nie „podłączać”.
  • Nauczysz się również wykorzystywać narzędzia marketingowe oferowane przez hurt, aby zwiększyć swoja odsprzedaż do aptek.
  • Dowiesz się jak pracują kupcy w hurcie: z czego wynikają decyzję kupca wobec Twoich produktów, z czego szef rozlicza kupca oraz za co może on dostać lub stracić premię.
  • Poznasz też skuteczne dźwignie negocjacyjne.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

  • Przedstawiciele Handlowi, KAM-owie oraz Kierownicy i Dyrektorzy sprzedaży firm produkujących leki, suplementy diety, kosmetyki i materiały medyczne, którzy traktują hurt farmaceutyczny jako jeden ze swoich najważniejszych kanałów dotarcia do rynku.
  • Trenerzy wewnętrzni w firmach farmaceutycznych, którzy chcą wzbogacić program szkoleń o tematy dotyczące hurtu.

szkolenie prowadzi dyrektor w hurcie farmaceutycznym:

Wojciech Woźniak trener i konsultant portalu www.szkoleniasprzedaz.pl zdjęcie portretowe

Wojciech Woźniak

Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.

Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe

Moduły szkolenia*

L

Moduł 1: STRATEGIE HURTU FARMACEUTYCZNEGO

  • Opcje strategiczne i konkurencja w hurcie farmaceutycznym.
  • Analiza SWOT hurtu farmaceutycznego – jak wykorzystać najważniejsze obawy hurtu, aby zwiększyć swoją sprzedaż.
  • Najważniejsze trendy w zarządzaniu asortymentem w hurcie i jak je wykorzystać: konsolidacja dostaw, zarządzanie kategorią (category management), zarządzanie łańcuchem dostaw, dynamiczna polityka cenowa.
  • Ocena okresowa dostawcy – jakie elementy wpływają pozytywnie, a jakie negatywnie na ocenę Twojej firmy.
L

Moduł 2: DŹWIGNIE SPRZEDAŻY I ODSPRZEDAŻY W HURCIE

  • Jak przekonać hurtownię, aby wzięła w dystrybucję Twoje produkty – co i jak musisz powiedzieć, aby przekonać kupca do listingu.
  • Kanały sprzedaży hurtu: na które warto, a na które nie warto stawiać?
  • Przegląd narzędzi marketingowych oferowanych producentom przez hurt – z których warto korzystać, a na które szkoda pieniędzy?
  • Siła hurtu w stosunku do aptek: jak zapewnić odsprzedaż swoich produktów?
L

Moduł 3: KLUCZOWE WSKAŻNIKI EFEKTYWNOŚCI KUPCA I JAK JE WYKORZYSTAĆ

  • Zakres obowiązków kupca.
  • Scorecard kupca.
  • Marża front i back.
  • Bonusy warunkowe i bezwarunkowe.
  • Budżety marketingowe i opłaty specjalne.
  • Ograniczenie zapasów na swoich kategoriach/producentach.
  • Zwiększenie wartości koszyka zakupowego.
  • Budowanie lojalności klientów.
  • System motywacyjne działów kupieckich: za co kupiec może zyskać, a za co stracić premię?
L

Moduł 4: KUPIECKIE TAKTYKI I TRIKI NEGOCJACYJNE

  • Strategie negocjacyjne wobec dostawców – siła dostawcy vs siła kupującego.
  • Najskuteczniejsze taktyki i triki negocjacyjne kupców w stosunku do dostawców.
  • Twarde i miękkie aspekty negocjacji.
  • Wykorzystanie zasad P2P w negocjacjach i triki behawioralne.  
  • Pięć trudnych pytań kupca w kontekście wdrażania nowości produktowej.
L

Moduł 5: KAM OCZYMA KUPCA

  • 7 największych błędów KAM w kontaktach z kupcem.

  • Budowanie relacji z KAM-em: na co może sobie pozwolić kupiec, a za co może stracić pracę?

  • Jak „zarządzać” szefem KAM-a oraz innymi osobami w jego firmie?

* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy. 

dodatkowe informacje na temat szkolenia

Czas trwania i terminy

  • Szkolenie trwa dwa dni. Termin szkolenia jest ustalany indywidualnie z firmą zamawiającą.
  • Szkolenie może być przeprowadzone w dowolnym dniu tygodnia, także w weekend.
  • Miejsce szkolenia: dowolne.

Metodyka szkolenia

Szkolenie prowadzone jest według nowoczesnej metodyki z użyciem następujących środków dydaktycznych: prezentacja multimedialna z materiałem ułożonym z uwzględnieniem cyklu Kolba, praktyczne ćwiczenia i warsztaty na realistycznych przykładach z życia firmy, ćwiczenia i warsztaty grupowe, inspirujące studia przypadków, żywa dyskusja moderowana.

Materiały szkoleniowe i certyfikat

  • W trakcie szkolenia Uczestnicy otrzymają materiały z opisem ćwiczeń oraz szczegółowy podręcznik z materiałem poruszanym w trakcie szkolenia.
  • Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub certyfikat, jeśli szkolenie zakończy się testem sprawdzającym (na życzenie firmy zamawiającej).

Trener prowadzący

Szkolenie przygotowane i prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem branżowym oraz znakomitym warsztatem trenerskim. Dlatego w trakcie szkolenia możesz spodziewać się praktycznych rad oraz przykładów z prawdziwego życia.

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ I ZARZĄDZANIE KLIENTEM KLUCZOWYM – SZKOLENIE KUPIECKIE DLA HANDLOWCÓW

  • To bardzo nietypowe szkolenie, ponieważ – choć przygotowane dla sprzedawców – prezentuje materiał z punktu widzenia pracownika działu zakupów, który jest autorem programu.
  • Spojrzysz na siebie oczyma “zakupowca”, dzięki czemu będziesz skuteczniejszy w realizowaniu własnych celów sprzedażowych.
L

NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE – fazy, taktyki, techniki i narzędzia

  • Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
L

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM

  • Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera. Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
  • Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
L

EFEKTYWNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

  • Szkolenie to przygotowuje uczestników do pracy na stanowisku przedstawiciela lub doradcy handlowego. W jego trakcie poznasz uniwersalny proces sprzedażowy.
  • Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli i doradców handlowych oraz key account managerów sektora B2B bez względu na branżę.
L

BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY

  • Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
  • W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.
L

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE – jak zapanować nad terminami, priorytetami i strumieniem zadań

  • Jednego możesz być pewien/pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Nie masz na to żadnego wpływu. To, na co masz wpływ to sposób, w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
  • Szkolenie to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17