Dla handlowców i menedżerów
Szkolenia sprzedażowe i negocjacyjne
Inspirujące programy szkoleń | Angażujące warsztaty | 100% praktyki | 0% nudy

Perfekcyjne dopasowanie do Twoich potrzeb
Każde szkolenie poprzedzone jest szczegółową i wnikliwą trójstopniową analizą potrzeb.

Elastyczne programy szkoleń
Dostosujemy program szkolenia do specyfiki Twojej firmy, branży i otoczenia biznesowego. Poniższe opisy szkoleń potraktuj jako inspirację do określenia własnych oczekiwań.

Tylko sprawdzeni trenerzy-praktycy
Każdy z naszych trenerów pracował lub nadal pracuje „na pierwszej linii frontu”. To praktycy z gruntownym przygotowaniem teoretycznym.
Wybrane szkolenia z tej grupy
SPRAWDZONE TECHNIKI SPRZEDAŻY I BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM
- Nasz BESTSELLER!
- To prawdziwa „piguła” wiedzy i umiejętności na temat sprzedaży i budowania relacji z klientem.
- Szkolenie to jest wyczerpującym kompendium wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży B2B.
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE
- Nasz BESTSELLER!
- Program tego szkolenia to niezwykle udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i psychologii.
BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY
- Sprzedaż oparta na ścisłych, partnerskich relacjach to nadal jeden z najskuteczniejszych modeli sprzedaży.
- W trakcie szkolenia poznasz i przećwiczysz zaawansowane procesy i narzędzia wzmacniania relacji handlowych, takie jak analiza interesariuszy, współpraca w modelu joint-business-plan.
ZAAWANSOWANA SPRZEDAŻ B2B – TECHNIKI, PROCESY I NARZĘDZIA
- To wyjątkowe szkolenie przygotowane zostało przez praktyków sprzedaży B2B, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa przykładów z prawdziwego rynku.
- Dodatkowym „smaczkiem” szkolenia są unikalne przykłady wykorzystania w sprzedaży B2B najnowszych koncepcji z dziedziny ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej.
EFEKTYWNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- Nasz BESTSELLER!
- Szkolenie to przygotowuje uczestników do pracy na stanowisku przedstawiciela lub doradcy handlowego. W jego trakcie poznasz i gruntownie przećwiczysz uniwersalny proces sprzedażowy.
- Na tym szkoleniu skorzystasz również, jeśli jesteś doświadczonym handlowcem. W programie uwzględniono bowiem najnowsze procesy, triki i techniki. Jest więc świetnym uzupełnieniem posiadanych umiejętności.
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA W XXI WIEKU
- To jedno z naszych najbardziej uniwersalnych, a jednocześnie najwyżej ocenianych szkoleń. Jeśli pracujesz „na słuchawce” – to szkolenie jest dla Ciebie.
- Szkolenie skonstruowane jest według unikalnej formuły: po teoretycznym omówieniu danego zagadnienia przystępujemy od razu do ćwiczeń „na żywo” – rozmów z prawdziwymi klientami Twojej firmy.
WSPÓŁPRACA Z SIECIĄ I ZARZĄDZANIE KLIENTEM KLUCZOWYM – SZKOLENIE KUPIECKIE DLA HANDLOWCÓW
- To bardzo nietypowe szkolenie, ponieważ – choć przygotowane dla sprzedawców – prezentuje materiał z punktu widzenia pracownika działu zakupów, który jest autorem programu.
- Spojrzysz na siebie oczyma „zakupowca”, dzięki czemu będziesz skuteczniejszy w realizowaniu własnych celów sprzedażowych.
NAJTRUDNIEJSZE W TYM, CO TRUDNE W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTA
- Nasz BESTSELLER!
- Szkolenie obejmuje swoim zakresem najtrudniejsze sytuacje we współpracy z klientami: wprowadzanie nowego cennika, obrona ceny, pokonywanie zastrzeżeń, współpraca z trudnym klientem i trudne sytuacje we współpracy z klientem (windykacja, problemy z odstawą itp.). Nauczysz się odpowiednio postępować w takich sytuacjach.
- Poznasz również różne typy tak zwanych „trudnych klientów” oraz dowiesz się, co robić, a czego nie robić współpracując z nimi.
TECHNIKI OBRONY CENY – TYLKO SPRAWDZONE METODY
- „U was to zawsze najdrożej”, „Dla mnie to o wiele za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Kupiłbym od was, bo was lubię, ale musicie obniżyć cenę”.
- Jeśli w swojej pracy często słyszysz takie komunikaty i nie bardzo wiesz, co możesz jeszcze zrobić poza kolejnym podkreśleniem jakości Twoich produktów czy usług – to szkolenie jest dla Ciebie.
PRAKTYCZNA KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W SPRZEDAŻY
- W trakcie tego wyjątkowego szkolenia nauczysz się świadomie wykorzystywać zasady rządzące komunikacją werbalną i niewerbalną po to, by nawiązywać relacje biznesowe, prowadzić rozmowy handlowe, negocjować oraz rozwiązywać trudne sytuacje w pracy z klientem.
- Poznasz również odpowiedniki mowy ciała w cyfrowym świecie, gdzie większość tradycyjnej komunikacji niewerbalnej ginie lub jest znacznie osłabione.
SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE W MODELU PERSWAZYJNYM
- Nasz BESTSELLER!
- Techniki wywierania wpływu to jeden z fundamentów skutecznej sprzedaży. Szczególnie w dzisiejszych czasach, gdy o tym, czy klient wybierze Ciebie czy Twojego konkurenta często decydują elementy pozaracjonalne.
- W trakcie szkolenia poznasz najskuteczniejsze techniki perswazji praz nauczysz się, jak nie ulegać manipulacjom innych.
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ W CYFROWYM ŚWIECIE
- Szkolenie to obejmuje swoim programem najważniejsze pojęcia, strategie, procesy i narzędzia sprzedaży w cyfrowym świecie.
- Poznasz i przećwiczysz najważniejsze elementy cyfrowej mowy ciała i nauczysz się, jak kształtować swój wizerunek cyfrowy.
- Nauczysz się również wykorzystywać media społecznościowe do poszukiwania klientów i nawiązywania relacji handlowych
o NAS
Jesteśmy zespołem nieszablonowych ekspertów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze z obszarów komunikacji i sprzedaży dla wszystkich branż. Wspieramy małe i średnie firmy B2B w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Pracujemy z kadrą menedżerską i handlowcami. Naszym celem jest radykalne zwiększenie przychodów i poprawa rentowności naszych Klientów.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
+48 500-25-66-45