Dla każdej branży i dla firm każdej wielkości
Szkolenia z procesu sprzedazy
W tej sekcji znajdziesz szkolenia mające na celu dogłębne i wszechstronne opanowanie poszczególnych etapów procesu sprzedażowego, od fazy prospectingu, poprzez fazy badania potrzeb czy prezentacji oferty, na fazie czynności posprzedażowych kończąc.
Inspirujące programy szkoleń | Angażujące warsztaty | Tylko trenerzy-praktycy | 100% praktyki

Perfekcyjne dopasowanie do Twoich potrzeb
Każde szkolenie poprzedzone jest szczegółową i wnikliwą trójstopniową analizą potrzeb.

Elastyczne programy szkoleń
Dostosujemy program szkolenia do specyfiki Twojej firmy, branży i otoczenia biznesowego. Poniższe opisy szkoleń potraktuj jako inspirację do określenia własnych oczekiwań.

Tylko sprawdzeni trenerzy-praktycy
Każdy z naszych trenerów pracował lub nadal pracuje „na pierwszej linii frontu”. To praktycy z gruntownym przygotowaniem teoretycznym.
Wybrane szkolenia z tej grupy
BADANIE POTRZEB KLINETA
- Nasz BESTSELLER!
- Badanie potrzeb klineta to proces, od którego zależy, czy Twoja oferta zostanie przez klineta zaakceptowana czy też wzbudzi nieufność i rezerwę.
- Już na etapie badania potrzeb klineta możesz ukierunkować jego myślenie tak, aby łatwo mu było podjąć decyzję o zakupie Twojego produktu i usługi.
- Badanie i analiza potrzeb to jednocześnie jeden z tych procesów, które handlowcy prowadzą sztampowo czy wręcz zaniedbują zamykając sobie tym samym szanse na szybką sprzedaż.
- Szkolenie nasze zaprojektowane zostało ta, aby doprowadzić Cię do mistrzostwa w procesie badania potrzeb klienta.
TECHNIKI OBRONY CENY
- Kolejny z naszych BESTSELLERÓW!
- „U was to zawsze najdrożej”,„Cena jest za wysoka”, „Kupiłbym od was, bo was lubię, ale musicie obniżyć cenę”.
- Jeśli masz dość takich słów z ust klientów – to szkolenie jest dla Ciebie.
- Nauczysz się skutecznych technik obrony ceny na każdym etapie procesu sprzedażowego.
-
W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz techniki obrony ceny i marży.
-
Dowiesz się, jak już na etapie badania i analizy potrzeb klineta bronić ceny.
-
Nauczysz się, jak prezentować cenę, aby zminimalizować ryzyko jej zakwestionowania przez klienta.
BUDOWANIE I ROZWÓJ RELACJI Z KLIENTEM
- W większości branż nadal to ludzie kupują od ludzi. Dlatego tak ważna jest umiejętności budowania i pielęgnowania relacji z klientem.
- W trakcie szkolenia poznasz najskuteczniejsze sposoby nawiązywania, budowania i wzmacniania relacji handlowych.
- Poznasz różne znaczenia słowa „relacje” i nauczysz się wykorzystywać techniki kryjące się pod każdym z tych znaczeń.
- Nauczysz się zasad budowania pozytywnego pierwszego wrażenia w kontakcie z nowymi klientami.
PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI
- W trakcie szkolenia opanujesz gruntownie cały proces tworzenia unikalnych, „samosprzedających” prezentacji handlowych, od fazy analizy wstępnej na fazie szlifowania treści i formy kończąc.
- Poznasz różne techniki prezentacji, takie jak Storytelling czy wizualizacje, aby zapewnić skuteczną i zapadającą w pamięć prezentację.
- Dowiesz się, jak równoważyć w prezentacji elementy racjonalne i emocjonalne, perswazyjne i informacyjne, ogólne i szczegółowe.
o NAS
Jesteśmy zespołem nieszablonowych ekspertów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze z obszarów komunikacji i sprzedaży dla wszystkich branż. Wspieramy małe i średnie firmy B2B w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Pracujemy z kadrą menedżerską i handlowcami. Naszym celem jest radykalne zwiększenie przychodów i poprawa rentowności naszych Klientów.
podobne szkolenia:
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE
- Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM
- Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera.
- Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
- Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY
- Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
- W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE
- Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
- Celem tego warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
- Warsztat Rozwiązywanie konfliktów w zespole został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
- Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO– niezbędnik lidera efektywnego zespołu
- To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
- W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
EFEKTYWNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- Szkolenie to przygotowuje uczestników do pracy na stanowisku przedstawiciela lub doradcy handlowego. W jego trakcie poznasz uniwersalny proces sprzedażowy.
- Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli i doradców handlowych oraz key account managerów sektora B2B bez względu na branżę.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
+48 502-54-14-17