Szkolenie dla pracowników działów sprzedaży każdego szczebla i każdej branży
Techniki obrony ceny
Sprawdzone w boju strategie, taktyki, triki i taktyki obrony ceny i marży na każdym etapie procesu sprzedaży
W skrócie o szkoleniu:
- Czy zdarza ci się słyszeć takie komentarze jak: „U was to zawsze najdrożej”, „Dla mnie to o wiele za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Kupiłbym od was, bo was lubię, ale musicie obniżyć cenę”, “Konkurencja ma taniej”
- Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, poza podkreślaniem jakości swoich produktów czy usług po raz kolejny?
Nasze szkolenie to klucz do skuteczniejszego radzenia sobie z obiekcjami cenowymi. Odkryj strategie, które pomogą Ci nie tylko przekonać klientów do wartości Twoich produktów, ale także zbudować trwałe relacje oparte na obopólnych, symetrycznych korzyściach. - Daj swojemu Zespołowi potężną dawkę wiedzy i umiejętności na temat skutecznych technik komunikacyjnych i negocjacyjnych, niezbędnych w obronie ceny i Twojej marży.
- Zainwestuj w najwyższej klasy wiedzę i zdobądź przewagę konkurencyjną dzięki sprawdzonym technikom obrony ceny.
- Zamów szkolenie zamknięte Techniki obrony ceny jeszcze dziś przez formularz kontaktowy.
Czego się nauczysz:
-
W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz techniki obrony ceny i marży.
-
Dowiesz się, jak już na etapie badania i analizy potrzeb klineta bronić ceny.
-
Nauczysz się, jak prezentować cenę, aby zminimalizować ryzyko jej zakwestionowania przez klineta.
-
Opanujesz zasad prezentowania Twojej oferty w taki sposobów, aby klient w pierwszej kolejności zapalił się do zakupu, a dopiero później pomyślał o cenie.
-
Poznasz również skuteczne metody pokonywania zastrzeżeń cenowy klineta.
-
Nauczysz się wreszcie, jak zamykać sprzedaż ograniczając ryzyko żądań klineta w zakresie obniżki ceny.
-
Program szkolenia wykorzystuje w praktyce najnowsze koncepcje z obszaru ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
-
Przedstawicieli i doradców techniczno-handlowych, menedżerów ds. kluczowych klientów oraz szefów sprzedaży którzy w swojej pracy bardzo często spotykają się z obiekcjami cenowymi.
-
Na szkoleniu skorzystają handlowcy i menedżerowie każdej branży, ponieważ procesowane technik mają charakter uniwersalny.
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Woźniak
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej. Pracował między innymi jako Dyrektor Dywizji ds. Kluczowych Klientów w Orbico, wyłącznym dystrybutorze produktów koncernu Procter&Gamble.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.
Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Keywords Studios ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.
Moduły szkolenia*
Moduł 1: MINDSET HANDLOWCA I PSYCHOLOGIA CENY
- Jak się nie dać „zatruć” klientowi komunikatami typu: „U was to zawsze najdrożej”, „Dla mnie to o wiele za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Kupiłbym od was, bo was lubię, ale musicie obniżyć cenę”.
- Jak się… „odtruć” gdy już uległeś zatruciu?
- Przygotowanie mentalne do sprzedaży z obroną ceny.
- Psychologia ceny: jak ludzie postrzegają cenę w B2B a jak w B2C?
- Co myśli klient, mówiąc „To za drogo”.
Moduł 2: TECHNIKI OBRONY CENY W TRAKCIE ANALIZY POTRZEB KLINETA
- Trzystopniowy model analizy potrzeb ukierunkowany na obronę ceny.
- Trójkąt potrzeb klienta.
- Najważniejsze umiejętności komunikacyjne w badaniu potrzeb: aktywne słuchanie i obserwacja, uściślanie i precyzowanie, interpretowanie wypowiedzi klineta, parafrazowanie.
- Jak na etapie badania potrzeb pozycjonować przekaz na temat ceny produktów czy usług.
Moduł 3: OFENSYWNA OBRONA CENY W TRAKCIE PREZENTACJI OFERTY
- 6 najważniejszych obaw klineta maskowanych argumentami cenowymi i jak rozbroić te obawy już na etapie prezentacji oferty.
- Prezentacja handlowa w modelu perswazyjnym PSF: sprzedaż w oparciu o wartość a nie cenę.
- „Zwinne” techniki prezentowania ceny i technika torowania.
- Wykorzystanie ramowania – technika „3 pudełka”.
Moduł 4: POKONYWANIE ZASTRZEŻEŃ CENOWYCH OBRONA CENY W TRAKCIE NEGOCJACJI
- Katalog najczęstszych zastrzeżeń co do ceny.
- Po czym poznać, czy obiekcja cenowa jest prawdziwa, czy też stanowi „zasłonę dymną”?
- 5 skutecznych schematów komunikacyjnych w procesie obrony ceny.
- Sprawdzony czteroetapowy proces pokonywania zastrzeżeń, w tym zastrzeżeń cenowych.
- Cena na etapie przygotowania do negocjacji: – „trójpolówka”.
- Wybrane techniki i triki negocjacyjne w poszczególnych fazach negocjacji.
Moduł 5: TECHNIKI OBRONY CENY W FAZIE ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
- Sondowanie przed zamknięciem i wychwytywanie sygnałów gotowości do zakupu.
- Osładzanie gorzkiej pigułki – jak mówić o cenie w fazie zamknięcia sprzedaży?
- Najskuteczniejsze rodzaje zamknięć sprzedaży w kontekście ceny:
- Zamknięcie próbne (ABC – Always Be Closing)
- Zamknięcie „na podsumowanie”
- Zamknięcie alternatywne
- Zamknięcie Benjamina Franklina.
* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.
dodatkowe informacje na temat szkolenia
Czas trwania i terminy
- Szkolenie trwa dwa lub trzy dni (zależnie od wielkości grupy). Termin szkolenia jest ustalany indywidualnie z firmą zamawiającą.
- Szkolenie może być przeprowadzone w dowolne dni tygodnia, także w weekend.
- Miejsce szkolenia: dowolne.
Metodyka szkolenia
Szkolenie prowadzone jest według nowoczesnej metodyki z użyciem następujących środków dydaktycznych: prezentacja multimedialna z materiałem ułożonym z uwzględnieniem cyklu Kolba, praktyczne ćwiczenia i warsztaty na realistycznych przykładach z życia firmy, ćwiczenia i warsztaty grupowe, inspirujące studia przypadków, żywa dyskusja moderowana.
Materiały szkoleniowe i certyfikat
- W trakcie szkolenia Uczestnicy otrzymają materiały z opisem ćwiczeń oraz szczegółowy podręcznik z materiałem poruszanym w trakcie szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub certyfikat, jeśli szkolenie zakończy się testem sprawdzającym (na życzenie firmy zamawiającej).
Trener prowadzący
Szkolenie przygotowane i prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem branżowym oraz znakomitym warsztatem trenerskim. Dlatego w trakcie szkolenia możesz spodziewać się praktycznych rad oraz przykładów z prawdziwego życia.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE – fazy, taktyki, techniki i narzędzia
- Program tego szkolenia to niezwykle udane połączenie praktycznych umiejętności negocjowania z najnowszą wiedzą z obszaru nauk behawioralnych.
- Szkolenie prowadzi ekspert sprzedaży i negocjacji, dyrektor handlowych z dwudziestoletnim doświadczeniem w trzech branżach, dlatego możesz spodziewać się wybitnie praktycznych warsztatów.
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FMCG
- Szkolenie przygotowane zostało przez praktyków sprzedaży FMCG, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa przykładów z prawdziwego rynku.
- W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz cały proces sprzedażowy na rynku tradycyjnym w branży FMCG.
PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI
- W trakcie tego unikalnego szkolenia poznasz zasady tworzenia prezentacji niebanalnych a jednocześnie skoncentrowanych na wartości Twojego produktu czy usługi.
- W trakcie szkolenia opanujesz gruntownie cały proces tworzenia unikalnych, „samosprzedających” prezentacji handlowych, od fazy analizy wstępnej na fazie szlifowania treści i formy kończąc.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17