Zaznacz stronę

Szkolenie dla pracowników i menedżerów każdego szczebla

Zarządzanie sobą w czasie  

Jak zapanować nad terminami, priorytetami i strumieniem zadań? Jak wykorzystać popularne narzędzia informatyczne do poprawy efektywności własnej?

W skrócie o szkoleniu:

  • To jeden z bestsellerów na naszym portalu.
  • Jednego możesz być pewien / pewna: masz tylko tyle czasu, ile masz. Doba ma tylko 24 godziny. Godzina tylko 60 minut. Nie masz na to żadnego wpływu.
  • To, na co masz wpływ to sposób w jaki zorganizujesz te 24 godziny.
  • Szkolenia to ma na celu wyposażyć Cię w najważniejsze metody, techniki i triki dotyczące zarządzania czasem, priorytetami i zadaniami.
  • Skorzystają na nim wszyscy ci, którzy „nie wyrabiają się na zakrętach”, mają wrażenie przytłoczenia nawałem obowiązków lub czują, że „czas ucieka im przez palce”.
  • Szkolenie to mam charakter praktyczny i warsztatowy, dlatego przećwiczysz wszystkie tematy z wykorzystaniem nowoczesnych, ale prostych i intuicyjnych narzędzi informatycznych takich jak mapy myśli czy wirtualne tablice do zarządzania projektem.

Czego się nauczysz:

  • Po ukończeniu szkolenia będziesz wiedzieć jak organizować własną pracę, zarządzać czasem i priorytetami, prowadzić efektywne spotkania oraz wykorzystać narzędzia informatyczne do zwiększenia własnej efektywności.
  • Nauczysz się też jak sprawować kontrolę nad swoimi nawykami i kształtować je w celu wyeliminowania nieefektywnych zachowań i postaw.
  • Opanujesz umiejętność planowania i wyznaczania realistycznych celów.
  • Dowiesz się, jak organizować własną pracę według sprawdzonych metod: pracy w blokach czasowych, techniki „zjedz tę żabę”, metody kuli śnieżnej oraz metody GTM,
  • Nauczysz się rozpoznać własny chronotyp i dostosować do niego organizację własnej pracy.
  • Opanujesz takie narzędzia jak mapy myśli, tablice kanban czy wirtualne przestrzenie do pracy zespołowej. 

Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

  • Pracownicy oraz menedżerowie, którzy na co dzień brykają się z problemami takimi jak:

    • spiętrzenie i natłok zadań powodujące nieumyślne niewykonanie zadania,
    • problemy z dotrzymaniem terminów,
    • prokrastynacja, czyli nałogowe odkładanie obowiązków na później,
    • problemy z koordynacja pracy zespołu – nieefektywne spotkania, nieumiejętność znalezienia terminów odpowiadających wszystkim członkom zespołu itp.
    • mający problem z przejściem od ogólnych wizji i koncepcji do szczegółowych planów i harmonogramów.

Moduły szkolenia*

L

JAK ZMIENIĆ NIEKORZYSTNE NAWYKI?

  • Zależność między planowaniem a poziomem stresu – jak minimalizować stres?
  • Jak się „naprawić”? – zmiana niekorzystnych nawyków według koncepcji pętli nawyku.
  • Tworzenie produktywnego i ergonomicznego środowiska pracy.
  • Najważniejsze nawyki skutecznego działania.
L

STAWIAJ CELE I PLANUJ

  • Jak planować pracę?
  • Planowanie krótkookresowe – “od ogółu do szczegółu”.
  • Standard SMART i jego zastosowanie w efektywności osobistej.
  • Wykorzystanie narzędzi planowania: kalendarz i lista zadań.
  • Przekładanie planów strategicznych na działania taktyczne metodą OGSM.
  • Planowanie zadań własnych i zespołowych z wykorzystaniem prostych narzędzi cyfrowych. 
L

SPRAWDZONE METODY ZARZĄDZANIA STRUMIENIEM ZADAŃ

  • Legendarna Macierz Eisenhowera – wady i zalety; obszary użyteczności.
  • Metoda “Zjedz tę żabę”.
  • Metoda kuli śnieżnej.
  • Metoda pracy w blokach czasowych.
  • Metoda Getting Things Done (GTD).
  • Narzedzia do planowania złożonych zadań: mapy myśli, Trello i Planner.
L

ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI

  • Metody rozwiązywanie problemów w organizacji zadań: rozwiązywanie problemów metodą Ishikawy oraz technika „5 x dlaczego”.
  • Technika “jednej rzeczy” i „esencjalizm”.
  • Reguła 80/20 (reguła Pareto).
  • Matryca Eisenhowera raz jeszcze – zastosowanie w ustalaniu listy priorytetów.
  • Zasady zarządzania spiętroznymi zadaniami: FIFO, LIFO oraz metoda stosu. 
L

EFEKTYWNE SPOTKANIA ZESPOŁU

  • 7 zasad prowadzenia efektywnych spotkań.
  • Daily Sprint – szybkie spotkania cykliczne.
  • Wykorzystanie różnych kanałów komunikacji w zależności od sytuacji (wideokonferencja, mail, telefon, komunikatory, media społecznościowe).
  • Spotkania hybrydowe – część uczestników pracuje stacjonarnie a część wspólnie.
  • Jak sporządzać notatki ze spotkania z wykorzystaniem notatnika Keep oraz narzędzi do mapowania myśli.
L

PROSTE I UŻYTECZNE NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WPOMAGAJĄCE EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ W ZESPOLE

  • Wirtualne listy zadań na przykładzie ToDo i listy zadań w Google.
  • Tablice wirtualne Miro i Lucidchart.
  • Wykorzystanie narzędzi do mapowania myśli w podnoszeniu efektywności pracy własnej i zespołowej.
  • Formularze i kwestionariusze internetowe jako metody szybkiego i sprawnego gromadzenia informacji.
  • Wspólna praca nad dokumentami.

* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy. 

Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:

  • Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.

  • W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.

  • Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.

Szkolenie prowadzi:

Wojciech Woźniak trener i konsultant portalu www.szkoleniasprzedaz.pl zdjęcie portretowe

Wojciech Woźniak

To trener z pasją:

  • Przekazuje wiedzę w sposób praktyczny, angażujący i zrozumiały.
  • Stosuje mnóstwo przykładów z życia, co czyni jego szkolenia jeszcze bardziej wartościowymi.

Doświadczony praktyk:

  • Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleń, warsztatów, treningów in-the-job i sesji doradczych.
  • Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów w różnych formatach, m.in. tradycyjnych, online, w terenie.

Pracował m.in. z:

RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Poczta Polska ∙ Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ∙ NovaCode ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają osoby, które:

Potrzebują treściwej „piguły” dotyczącej efektywności własnej

Chcą w związku z tym szybko i skutecznie opanować najważniejsze zasady, techniki i narzędzia organizacji i bieżącej realizacji pracy według najlepszych zasad zarządzania czasem, priorytetami i strumieniem zadań.

Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności

Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla pracowników i menedżerów, którzy mają już pewne doświadczenie w „zarządzaniu samym sobą” ale chcą odświeżyć swoją wiedzę.   

Zamierzają zorganizować pracę zespołów według jednolitych zasad

Szkolenie stanowi gotowy wzorzec jak zorganizować pracę zespołową według jednolitych zasad, przez co ogranicza się chaos i nieefektywność.

Chcą przekazać wiedzę i umiejętności dalej

Szkolenie zawiera najlepsze, sprawdzone praktyki i techniki dotyczące efektywności własnej. Dlatego z powodzeniem może być potraktowane jako szkolenie rozwojowe dla trenerów wewnętrznych. 

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

STYLE MYŚLENIA I DZIAŁANIA WEDŁUG METODOLOGII FRIS® - komunikacja i współpraca między różnymi typami osobowościowymi

  • To jeden z naszych najlepiej ocenianych warsztatów.
  • Zaprojektowana specjalnie do polskich warunków metodologia badania typów osobowościowych FRIS® znakomicie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ludzie – często bardzo różniący się od siebie – pracują w zespołach lub przy projektach.
L

WSPÓŁPRACA W ZRÓŻNICOWANYM ZESPOLE I KOMUNIKACJA INKLUZYWNA

  • W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
  • Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
  • Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
  • Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
L

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOŁACH ZDALNYCH I HYBRYDOWYCH

  • W trakcie szkolenia dowiesz się, na czym polega specyfika pracy zdalnej i hybrydowej i nauczysz się do maksimum wykorzystywać pozytywne aspekty tego typu pracy.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE

  • Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
  • Celem tego warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
  • Warsztat ten znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
L

NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO– niezbędnik lidera efektywnego zespołu

  • To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
  • W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
L

NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE

  • Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17