Zaznacz stronę

Dla każdej branży i dla firm każdej wielkości

Szkolenia z procesu sprzedazy

W tej sekcji znajdziesz szkolenia mające na celu dogłębne i wszechstronne opanowanie poszczególnych etapów procesu sprzedażowego, od fazy prospectingu, poprzez fazy badania potrzeb czy prezentacji oferty, na fazie czynności posprzedażowych kończąc.

Inspirujące programy szkoleń | Angażujące warsztaty | Tylko trenerzy-praktycy | 100% praktyki  

Perfekcyjne dopasowanie do Twoich potrzeb

Każde szkolenie poprzedzone jest szczegółową i wnikliwą trójstopniową analizą potrzeb. 

Elastyczne programy szkoleń

Dostosujemy program szkolenia do specyfiki Twojej firmy, branży i otoczenia biznesowego. Poniższe opisy szkoleń potraktuj jako inspirację do określenia własnych oczekiwań.

Tylko sprawdzeni trenerzy-praktycy

Każdy z naszych trenerów pracował lub nadal pracuje „na pierwszej linii frontu”. To praktycy z gruntownym przygotowaniem teoretycznym.

Wybrane szkolenia z tej grupy

L

BADANIE POTRZEB KLINETA

  • Nasz BESTSELLER!
  • Badanie potrzeb klineta to proces, od którego zależy, czy Twoja oferta zostanie przez klineta zaakceptowana czy też wzbudzi nieufność i rezerwę.
  • Już na etapie badania potrzeb klineta możesz ukierunkować jego myślenie tak, aby łatwo mu było podjąć decyzję o zakupie Twojego produktu i usługi.
  • Badanie i analiza potrzeb to jednocześnie jeden z tych procesów, które handlowcy prowadzą sztampowo czy wręcz zaniedbują zamykając sobie tym samym szanse na szybką sprzedaż.
  • Szkolenie nasze zaprojektowane zostało ta, aby doprowadzić Cię do mistrzostwa w procesie badania potrzeb klienta.
L

TECHNIKI OBRONY CENY

  • Kolejny z naszych BESTSELLERÓW!
  • „U was to zawsze najdrożej”,„Cena jest za wysoka”, „Kupiłbym od was, bo was lubię, ale musicie obniżyć cenę”.
  • Jeśli masz dość takich słów z ust klientów – to szkolenie jest dla Ciebie.
  • Nauczysz się skutecznych technik obrony ceny na każdym etapie procesu sprzedażowego.
  • W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz techniki obrony ceny i marży.

  • Dowiesz się, jak już na etapie badania i analizy potrzeb klineta bronić ceny.

  • Nauczysz się, jak prezentować cenę, aby zminimalizować ryzyko jej zakwestionowania przez klienta.

L

BUDOWANIE I ROZWÓJ RELACJI Z KLIENTEM

  • W większości branż nadal to ludzie kupują od ludzi. Dlatego tak ważna jest umiejętności budowania i pielęgnowania relacji z klientem.
  • W trakcie szkolenia poznasz najskuteczniejsze sposoby nawiązywania, budowania i wzmacniania relacji handlowych.
  • Poznasz różne znaczenia słowa „relacje” i nauczysz się wykorzystywać techniki kryjące się pod każdym z tych znaczeń.
  • Nauczysz się zasad budowania pozytywnego pierwszego wrażenia w kontakcie z nowymi klientami.
L

PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI

  • W trakcie szkolenia opanujesz gruntownie cały proces tworzenia unikalnych, „samosprzedających” prezentacji handlowych, od fazy analizy wstępnej na fazie szlifowania treści i formy kończąc.
  • Poznasz różne techniki prezentacji, takie jak Storytelling czy wizualizacje, aby zapewnić skuteczną i zapadającą w pamięć prezentację.
  • Dowiesz się, jak równoważyć w prezentacji elementy racjonalne i emocjonalne, perswazyjne i informacyjne, ogólne i szczegółowe.
zespół metodyczny portalu www.szkoleniasprzedaz.pl szef zespołu a w tle siedzą członkowie lekko zamgleni

o NAS

Jesteśmy zespołem nieszablonowych ekspertów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze z obszarów komunikacji i sprzedaży dla wszystkich branż. Wspieramy małe i średnie firmy B2B w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Pracujemy z kadrą menedżerską i handlowcami. Naszym celem jest radykalne zwiększenie przychodów i poprawa rentowności naszych Klientów.

podobne szkolenia:

L

NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE

  • Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
L

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM

  • Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera.
  • Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
  • Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
L

BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY

  • Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
  • W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE

  • Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
  • Celem tego warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
  • Warsztat Rozwiązywanie konfliktów w zespole został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę.
  • Znakomicie sprawdzi się zarówno jako narzędzie rozwiązywania konfliktów w ramach jednorodnego zespołu (sprzedaż, marketing itp.) jak i zespołów cross-funkcyjnych oraz konfliktów na linii szef-podwładni.
L

NOWOCZESNE PRZYWÓDZTWO– niezbędnik lidera efektywnego zespołu

  • To swoiste kompendium wiedzy i umiejętności kompetencyjnych lidera.
  • W trakcie szkolenia poznasz kluczowe zasady budowania autorytety lidera oraz dowiesz się, czego absolutnie nie robić, by tego autorytetu nie stracić.
L

EFEKTYWNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

  • Szkolenie to przygotowuje uczestników do pracy na stanowisku przedstawiciela lub doradcy handlowego. W jego trakcie poznasz uniwersalny proces sprzedażowy.
  • Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli i doradców handlowych oraz key account managerów sektora B2B bez względu na branżę.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

+48 502-54-14-17