Szkolenie dla pracowników działów sprzedaży każdego szczebla i każdej branży
PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI
Sprawdzone techniki tworzenia przekonujących prezentacji handlowych dla każdej branży
W skrócie o szkoleniu:
- Nie ma znaczenia: online czy offline. Długa czy krótka. Dotycząca produktu czy usługi. Jaka by nie była musi być ponadprzeciętnie przekonująca. Prezentacja handlowa.
- W trakcie tego unikalnego szkolenia poznasz zasady tworzenia prezentacji niebanalnych a jednocześnie skoncentrowanych na wartości Twojego produktu czy usługi.
- Zapraszamy Cię w podróż przez świat treści i formy, estetyki i logiki, ekonomii i psychologii. Wszystkie drogi schodzą się w jednym miejscu: praktycznej umiejętności tworzenia wyjątkowych, „samosprzedających” prezentacji handlowych.
- To unikalne szkolenia sprawi, że staniesz się mistrzem tworzenia prezentacji i przedstawiania jej klientom bez względu ma branże.
Czego się nauczysz:
- W trakcie szkolenia opanujesz gruntownie cały proces tworzenia unikalnych, „samosprzedających” prezentacji handlowych, od fazy analizy wstępnej na fazie szlifowania treści i formy kończąc.
- Poznasz różne techniki prezentacji, takie jak Storytelling czy wizualizacje, aby zapewnić skuteczną i zapadającą w pamięć prezentację.
- Dowiesz się, jak równoważyć w prezentacji elementy racjonalne i emocjonalne, perswazyjne i informacyjne, ogólne i szczegółowe.
- Opanujesz również wszystkie umiejętności komunikacyjne niezbędne w trakcie przedstawiania prezentacji klientowi.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
- Handlowcy dowolnej branży, którzy w swojej pracy bazują na prezentacjach handlowych przygotowywanych samodzielnie lub dostosowywanych do klineta prezentacji przygotowanych przez dział marketingu.
- W szczególności na szkoleniu skorzystają handlowcy, którzy chcą poznać nowoczesne techniki perswazyjne i narracyjne niezwykle użyteczne przy tworzeniu prezentacji.
- Szkolenie przydatne będzie również dla tych handlowców, którzy chcą zyskać większą pewność siebie i swobodę w trakcie prezentacji do klineta.
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Woźniak
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej. Pracował między innymi jako Dyrektor Dywizji ds. Kluczowych Klientów w Orbico, wyłącznym dystrybutorze produktów koncernu Procter&Gamble.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.
Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.
Moduły szkolenia*
Moduł 1: PROCES TWORZENIA WYJĄTKOWEJ PREZENTACJI HANDLOWEJ
- Wprowadzenie: czym jest – a czym nie jest – dobra prezentacja handlowa.
- Etap 1 – Analiza wstępna: cel prezentacji i wizualizacja efektu.
- Etap 2 – Wybór formy.
- Etap 3 – Gromadzenie i porządkowanie materiału.
- Etap 4 – Pierwszy szkic.
- Etap 5 – Nadanie struktury i orkiestracja elementów.
- Etap 6 – Analiza treści i formy metodą „6 kapeluszy myślowych” De Bono.
- Etap 7 – Szlifowanie końcowe treści i formy.
- Lista kontrolna dobrej prezentacji.
- „Dla każdego coś miłego” – zasady tworzenia prezentacji dla wielu osób.
- Przygotowanie scenariusza prezentacji… prezentacji.
- Warsztat: Cały moduł 1 ma charakter warsztatu praktycznego – przechodzenie przez poszczególne etapy tworzenia prezentacji – przeplatanego elementami teoretycznymi.
Moduł 2: WZMOCNIENIA PERSWAZYJNE PREZENTACJI
- Użyteczny „zwinny” format prezentacji: PSF.
- Koncentracja na wartości dla klienta i wizji sukcesów.
- „Pains” i „gains” w prezentacji.
- Storytelling i schematy narracyjne w prezentacji: m.in. “Hero’s Journey”, “Rags to Riches”, “The Quest” i “Transformation”.
- Zasada równoważnie treści i formy „5 do 1”.
- Adresowanie róożnic osobowościowych w prezentacji: koncepcja inteligencji wielorakiej Gardnera i teoria metaprogramów.
- Wpływ „kolorów” ludzi na odbiór treści i formy prezentacji.
- Warsztat: Cały moduł 2 ma charakter warsztatu – tworzenia prezentacji PSF – przeplatanego elementami teoretycznymi.
Moduł 3: : PREZENTACJA U KLINETA
-
Techniki redukcji stresu przed ważna prezentacją.
-
Zasady efektywnej i angażującej komunikacji werbalnej i niewerbalnej na użytek prezentacji.
-
Techniki zarządzania uwagą słuchaczy.
-
Rozpoznawania stanów emocjonalnych odbiorców na podstawie obserwacji.
-
Techniki odpowiadania na pytania pojawiające się w trakcie prezentacji.
-
Techniki radzenia sobie z trudnymi odbiorcami prezentacji – agresywnymi, znudzonymi, kłótliwymi itp.
-
Co po prezentacji: techniki pisania treściwych podsumowań, techniki follow-up itd.
-
Podsumowanie i powtórka w formie atrakcyjnego, interaktywnego quizu inspirowanego jednym ze znanych teleturniejów.
-
Warsztaty: Prezentujemy prezentację grupie odbiorców.
* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.
dodatkowe informacje na temat szkolenia
Czas trwania i terminy
- Szkolenie trwa trzy dni. Termin szkolenia jest ustalany indywidualnie z firmą zamawiającą.
- Szkolenie może być przeprowadzone w dowolne dni tygodnia, także w weekend.
- Miejsce szkolenia: dowolne.
Metodyka szkolenia
Szkolenie prowadzone jest według nowoczesnej metodyki z użyciem następujących środków dydaktycznych: prezentacja multimedialna z materiałem ułożonym z uwzględnieniem cyklu Kolba, praktyczne ćwiczenia i warsztaty na realistycznych przykładach z życia firmy, ćwiczenia i warsztaty grupowe, inspirujące studia przypadków, żywa dyskusja moderowana.
Materiały szkoleniowe i certyfikat
- W trakcie szkolenia Uczestnicy otrzymają materiały z opisem ćwiczeń oraz szczegółowy podręcznik z materiałem poruszanym w trakcie szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub certyfikat, jeśli szkolenie zakończy się testem sprawdzającym (na życzenie firmy zamawiającej).
Trener prowadzący
Szkolenie przygotowane i prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem branżowym oraz znakomitym warsztatem trenerskim. Dlatego w trakcie szkolenia możesz spodziewać się praktycznych rad oraz przykładów z prawdziwego życia.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE – fazy, taktyki, techniki i narzędzia
- Program tego szkolenia to niezwykle udane połączenie praktycznych umiejętności negocjowania z najnowszą wiedzą z obszaru nauk behawioralnych.
- Szkolenie prowadzi ekspert sprzedaży i negocjacji, dyrektor handlowych z dwudziestoletnim doświadczeniem w trzech branżach, dlatego możesz spodziewać się wybitnie praktycznych warsztatów.
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FMCG
- Szkolenie przygotowane zostało przez praktyków sprzedaży FMCG, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa przykładów z prawdziwego rynku.
- W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz cały proces sprzedażowy na rynku tradycyjnym w branży FMCG.
STORYTELLING W SPRZEDAŻY
- W trakcie tego unikalnego szkolenia opanujesz praktyczne zastosowanie schematów i mechanizmów narracyjnych w procesie sprzedaży i social sellingu.
- Poznasz najważniejsze zasady tworzenia dobrych historii na potrzeby prezentacji handlowej, negocjacji czy rozwiązywania trudnych sytuacji w kontaktach z klientem.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17