Zaznacz stronę

Szkolenie dla pracowników działów sprzedaży każdego szczebla i każdej branży

PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI

Sprawdzone techniki tworzenia przekonujących prezentacji handlowych dla każdej branży 

W skrócie o szkoleniu:

  • Nie ma znaczenia: online czy offline. Długa czy krótka. Dotycząca produktu czy usługi. Jaka by nie była musi być ponadprzeciętnie przekonująca. Prezentacja handlowa.
  • W trakcie tego unikalnego szkolenia poznasz zasady tworzenia prezentacji niebanalnych a jednocześnie skoncentrowanych na wartości Twojego produktu czy usługi.
  • Zapraszamy Cię w podróż przez świat treści i formy, estetyki i logiki, ekonomii i psychologii. Wszystkie drogi schodzą się w jednym miejscu: praktycznej umiejętności tworzenia wyjątkowych, „samosprzedających” prezentacji handlowych.
  • To unikalne szkolenia sprawi, że staniesz się mistrzem tworzenia prezentacji i przedstawiania jej klientom bez względu ma branże.

 

Czego się nauczysz:

  • W trakcie szkolenia opanujesz gruntownie cały proces tworzenia unikalnych, „samosprzedających” prezentacji handlowych, od fazy analizy wstępnej na fazie szlifowania treści i formy kończąc.
  • Poznasz różne techniki prezentacji, takie jak Storytelling czy wizualizacje, aby zapewnić skuteczną i zapadającą w pamięć prezentację.
  • Dowiesz się, jak równoważyć w prezentacji elementy racjonalne i emocjonalne, perswazyjne i informacyjne, ogólne i szczegółowe.
  • Opanujesz również wszystkie umiejętności komunikacyjne niezbędne w trakcie przedstawiania prezentacji klientowi.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają:

  • Handlowcy dowolnej branży, którzy w swojej pracy bazują na prezentacjach handlowych przygotowywanych samodzielnie lub dostosowywanych do klineta prezentacji przygotowanych przez dział marketingu.
  • W szczególności na szkoleniu skorzystają handlowcy, którzy chcą poznać nowoczesne techniki perswazyjne i narracyjne niezwykle użyteczne przy tworzeniu prezentacji.
  • Szkolenie przydatne będzie również dla tych handlowców, którzy chcą zyskać większą pewność siebie i swobodę w trakcie prezentacji do klineta.

Szkolenie prowadzi:

Wojciech Woźniak trener i konsultant portalu www.szkoleniasprzedaz.pl zdjęcie portretowe

Wojciech Woźniak

Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej. Pracował między innymi jako Dyrektor Dywizji ds. Kluczowych Klientów w Orbico, wyłącznym dystrybutorze produktów koncernu Procter&Gamble.

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.

Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.

Moduły szkolenia*

L

Moduł 1: PROCES TWORZENIA WYJĄTKOWEJ PREZENTACJI HANDLOWEJ

      • Wprowadzenie: czym jest – a czym nie jest – dobra prezentacja handlowa.
      • Etap 1 – Analiza wstępna: cel prezentacji i wizualizacja efektu.
      • Etap 2 – Wybór formy.
      • Etap 3 – Gromadzenie i porządkowanie materiału.
      • Etap 4 – Pierwszy szkic.
      • Etap 5 – Nadanie struktury i orkiestracja elementów.
      • Etap 6 – Analiza treści i formy metodą „6 kapeluszy myślowych” De Bono.
      • Etap 7 – Szlifowanie końcowe treści i formy.
      • Lista kontrolna dobrej prezentacji.
      • „Dla każdego coś miłego” – zasady tworzenia prezentacji dla wielu osób.
      • Przygotowanie scenariusza prezentacji… prezentacji.
      • Warsztat: Cały moduł 1 ma charakter warsztatu praktycznego – przechodzenie przez poszczególne etapy tworzenia prezentacji – przeplatanego elementami teoretycznymi.
L

Moduł 2: WZMOCNIENIA PERSWAZYJNE PREZENTACJI

  • Użyteczny „zwinny” format prezentacji: PSF.
  • Koncentracja na wartości dla klienta i wizji sukcesów.
  • „Pains” i „gains” w prezentacji.
  • Storytelling i schematy narracyjne w prezentacji: m.in. “Hero’s Journey”, “Rags to Riches”, “The Quest” i “Transformation”.
  • Zasada równoważnie treści i formy „5 do 1”.
  • Adresowanie róożnic osobowościowych w prezentacji: koncepcja inteligencji wielorakiej Gardnera i teoria metaprogramów.
  • Wpływ „kolorów” ludzi na odbiór treści i formy prezentacji.
  • Warsztat: Cały moduł 2 ma charakter warsztatu – tworzenia prezentacji PSF – przeplatanego elementami teoretycznymi.
L

Moduł 3: : PREZENTACJA U KLINETA

    • Techniki redukcji stresu przed ważna prezentacją.

    • Zasady efektywnej i angażującej komunikacji werbalnej i niewerbalnej na użytek prezentacji.

    • Techniki zarządzania uwagą słuchaczy.

    • Rozpoznawania stanów emocjonalnych odbiorców na podstawie obserwacji.

    • Techniki odpowiadania na pytania pojawiające się w trakcie prezentacji.

    • Techniki radzenia sobie z trudnymi odbiorcami prezentacji – agresywnymi, znudzonymi, kłótliwymi itp.

    • Co po prezentacji: techniki pisania treściwych podsumowań, techniki follow-up itd.

    • Podsumowanie i powtórka w formie atrakcyjnego, interaktywnego quizu inspirowanego jednym ze znanych teleturniejów.

    • Warsztaty: Prezentujemy prezentację grupie odbiorców.

* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy. 

Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:

  • Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.

  • W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.

  • Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania.

dodatkowe informacje na temat szkolenia

Czas trwania i terminy

  • Szkolenie trwa trzy dni. Termin szkolenia jest ustalany indywidualnie z firmą zamawiającą.
  • Szkolenie może być przeprowadzone w dowolne dni tygodnia, także w weekend.
  • Miejsce szkolenia: dowolne.

Metodyka szkolenia

Szkolenie prowadzone jest według nowoczesnej metodyki z użyciem następujących środków dydaktycznych: prezentacja multimedialna z materiałem ułożonym z uwzględnieniem cyklu Kolba, praktyczne ćwiczenia i warsztaty na realistycznych przykładach z życia firmy, ćwiczenia i warsztaty grupowe, inspirujące studia przypadków, żywa dyskusja moderowana.

Materiały szkoleniowe i certyfikat

  • W trakcie szkolenia Uczestnicy otrzymają materiały z opisem ćwiczeń oraz szczegółowy podręcznik z materiałem poruszanym w trakcie szkolenia.
  • Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub certyfikat, jeśli szkolenie zakończy się testem sprawdzającym (na życzenie firmy zamawiającej).

Trener prowadzący

Szkolenie przygotowane i prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem branżowym oraz znakomitym warsztatem trenerskim. Dlatego w trakcie szkolenia możesz spodziewać się praktycznych rad oraz przykładów z prawdziwego życia.

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE – fazy, taktyki, techniki i narzędzia

  • Program tego szkolenia to niezwykle udane połączenie praktycznych umiejętności negocjowania z najnowszą wiedzą z obszaru nauk behawioralnych.
  • Szkolenie prowadzi ekspert sprzedaży i negocjacji, dyrektor handlowych z dwudziestoletnim doświadczeniem w trzech branżach, dlatego możesz spodziewać się wybitnie praktycznych warsztatów.
L

SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FMCG

  • Szkolenie przygotowane zostało przez praktyków sprzedaży FMCG, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa przykładów z prawdziwego rynku.
  • W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz cały proces sprzedażowy na rynku tradycyjnym w branży FMCG.
L

STORYTELLING W SPRZEDAŻY

  • W trakcie tego unikalnego szkolenia opanujesz praktyczne zastosowanie schematów i mechanizmów narracyjnych w procesie sprzedaży i social sellingu.
  • Poznasz najważniejsze zasady tworzenia dobrych historii na potrzeby prezentacji handlowej, negocjacji czy rozwiązywania trudnych sytuacji w kontaktach z klientem.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17