Zaznacz stronę

Szkolenie dla handlowców

Efektywny przedstawiciel handlowy  

Techniki, triki, narzędzia i systemy efektywnej sprzedaży w każdej branży

W skrócie o szkoleniu:

  • To jeden z bestsellerów na naszym portalu.
  • Szkolenie to jest wyczerpującym zestawem wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży w sektorze B2B.
  • Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności handlowców i specjalistów ds. klientów kluczowych w zakresie technik sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego.
  • W trakcie szkolenia poznasz specyficzne dźwignie sprzedaży doradczej i przedsiębiorczej.
  • Dowiesz się, jak budować i rozwijać owocne relacje z klientem.

Czego się nauczysz:

  • W trakcie szkolenia opanujesz najskuteczniejsze sposoby nawiązywania, budowania i wzmacniania relacji handlowych.
  • Przejdziesz cały proces sprzedażowy i przećwiczysz techniki i narzędzia najbardziej użyteczne na poszczególnych etapach procesu.
  • Nauczysz się wykorzystywać w codziennej praktyce sprzedażowej najbardziej użyteczne koncepcje psychologii i nauk behawioralnych.
  • Nauczysz się dostrzegać ukryte potrzeby klienta, identyfikować i eksploatować szanse sprzedaży, prezentować ofertę wartości w modelu perswazyjnym, bronić ceny, zamykać sprzedaż i pokonywać zastrzeżenia klienta.

Dla kogo jest to szkolenie:

    Dla wszystkich tych, którzy:
    • zamierzają rozwinąć swoje relacje z kupującymi i wprowadzić je na wyższy poziom
    • zamierzają prowadzić procesy sprzedażowe w sposób zorganizowany, skuteczny i nowowczesny
    • chcą opanować algorytmy prowadzenia najważniejszych procesów sprzedażowych, takich jak prospecting, badanie potrzeb, prowadzenie prezentacji handlowych z ofertą wartości, pokonywanie zastrzeżeń czy negocjacje biznesowe
    • chcą opanować techniki etycznej perswazji, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż

    • chcą wzmocnić własne umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne.Dla wszystkich, którzy:

Moduły szkolenia*

L

NAWIĄZYWANIE I BUDOWANIE OWOCNYCH RELACJI Z KLIENTEM

  • Cel relacji: partnerstwo. Jak je definiujemy i jak osiągnąć ten etap relacji?
  • Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – techniki wywieranie pozytywnego pierwszego wrażania.
  • Skuteczny networking w świecie online i offline.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w budowaniu relacji i na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
L

BUDOWANIE RELACJI I SPRZEDAŻ DO RÓŻNYCH TYPÓW OSOBOWOŚCIOWYCH KLINETÓW

  • Persony klientów – psychologiczny wizerunek klineta.
  • Wykorzystanie techniki odzwierciedlania w sprzedaży. 
  • Jak sprzedawać wzrokowcom, słuchowcom i kinestetykom?
  • Jak sprzedawać do różnych “kolorów” ludzi?
  • Trudni klienci i jak sobie z mini radzić: 8 typów trudnych klientów.
L

SKUTECZNY „ZWINNY” PROSPECTING (POSZUKIWANIE I NAWIĄZYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM)

  • Przygotowanie do sprzedaży: cztery pytania w głowie klineta, na które musimy znać odpowiedź.
  • Wyznaczanie celów na rozmowę i dzień pracy.
  • Rola nastawienia i budowanie postawy proaktywnej; automotywacja.
  • Prospecting z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie LinkedIn.
  • Umawianie spotkań przez telefon i asertywność w rozmowie telefonicznej.
  • Techniki obłaskawiania „cerbera”.
L

BADANIE I ODKRYWANIE POTRZEB KLIENTA

  • Najważniejsze umiejętności komunikacyjne w badaniu potrzeb: aktywne słuchanie i obserwacja, uściślanie i precyzowanie, interpretowanie wypowiedzi klineta, parafrazowanie.
  • Zadawanie pytań i parafrazowanie.
  • Kontrolowanie przebiegu rozmowy – przydatne konstrukcje językowe
  • Sprawdzone techniki odkrywania potrzeb klineta: Metoda Pytań Otwartych (MPO).

 

L

PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI

  • 6 najważniejszych obaw klineta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji.
  • Prezentacja handlowa w modelu perswazyjnym PSF i sprzedaż w oparciu o wartość a nie cenę.
  • Wykorzystanie luki informacyjnej Loevensteina oraz teorii perspektywy Kahnemana-Tverskiego w prezentacji oferty wartości.
  • Narracyjność w prezentacji oferty wartości.
  • Wykorzystanie ramowania – technika „3 pudełka”.
  • Czego NIE mówić w trakcie rozmowy handlowej.
L

TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY I POKONYWANIE OBIEKCJI

  • Sondowanie przed zamknięciem i wychwytywanie sygnałów gotowości do zakupu.
  • Najskuteczniejsze rodzaje zamknięć sprzedaży:
  • Zamknięcie próbne (ABC – Always Be Closing)
  • Zamknięcie „na podsumowanie”
  • Zamknięcie alternatywne
  • Zamknięcie Benjamina Franklina.
  • Katalog najczęstszych obiekcji i sposoby radzenia sobie z nimi.
  • Sprawdzony czteroetapowy proces pokonywania obiekcji.
L

CZYNNOŚCI POSPRZEDAŻOWE

  • Jak napisać dobre podsumowanie spotkania lub rozmowy?
  • Ciągłe doskonalenie – jakie pytania zadać klientowi po zamknięciu sprzedaży?
  • Auto-coaching handlowca.

* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy. 

Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:

  • Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.

  • W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.

  • Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania:

Szkolenie prowadzi:

Wojciech Woźniak trener i konsultant portalu www.szkoleniasprzedaz.pl zdjęcie portretowe

Wojciech Woźniak

Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.

Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.

Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.

Na szkoleniu najbardziej skorzystają adepci zawodu, handlowcy i menedżerowie sprzedaży którzy:

Potrzebują treściwej „piguły” sprzedażowej

Chcą w związku z tym szybko i skutecznie opanować najważniejsze taktyki i techniki sprzedaży oraz sprawnie poruszać się na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego.

Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności

Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży.

Zamierzają dołączyć do zespołów sprzedażowych lub właśnie rozpoczęli pracę

Jeśli znajdujesz się na początku swojej przygody ze sprzedażą znajdziesz tu wszystko to, co powinieneś wiedzieć i umieć, aby osiągnąć sukces w sprzedaży.

Chcą przekazać wiedzę i umiejętności dalej

Szkolenie zawiera najlepsze, sprawdzone praktyki i techniki po części oparte na praktycznych zastosowania najnowszych koncepcji psychologii i nauk behawioralnych.  Dlatego z powodzeniem może być potraktowane jako szkolenie rozwojowe dla trenerów wewnętrznych.  

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE

  • Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
L

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM

  • Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera.
  • Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
  • Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
L

BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY

  • Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
  • W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17