Szkolenie dla handlowców
Efektywny przedstawiciel handlowy
Techniki, triki, narzędzia i systemy efektywnej sprzedaży w każdej branży

W skrócie o szkoleniu:
- To jeden z bestsellerów na naszym portalu.
- Szkolenie to jest wyczerpującym zestawem wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży w sektorze B2B.
- Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności handlowców i specjalistów ds. klientów kluczowych w zakresie technik sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego.
- W trakcie szkolenia poznasz specyficzne dźwignie sprzedaży doradczej i przedsiębiorczej.
- Dowiesz się, jak budować i rozwijać owocne relacje z klientem.

Czego się nauczysz:
- W trakcie szkolenia opanujesz najskuteczniejsze sposoby nawiązywania, budowania i wzmacniania relacji handlowych.
- Przejdziesz cały proces sprzedażowy i przećwiczysz techniki i narzędzia najbardziej użyteczne na poszczególnych etapach procesu.
- Nauczysz się wykorzystywać w codziennej praktyce sprzedażowej najbardziej użyteczne koncepcje psychologii i nauk behawioralnych.
- Nauczysz się dostrzegać ukryte potrzeby klienta, identyfikować i eksploatować szanse sprzedaży, prezentować ofertę wartości w modelu perswazyjnym, bronić ceny, zamykać sprzedaż i pokonywać zastrzeżenia klienta.

Dla kogo jest to szkolenie:
- Dla wszystkich tych, którzy:
-
- zamierzają rozwinąć swoje relacje z kupującymi i wprowadzić je na wyższy poziom
- zamierzają prowadzić procesy sprzedażowe w sposób zorganizowany, skuteczny i nowowczesny
- chcą opanować algorytmy prowadzenia najważniejszych procesów sprzedażowych, takich jak prospecting, badanie potrzeb, prowadzenie prezentacji handlowych z ofertą wartości, pokonywanie zastrzeżeń czy negocjacje biznesowe
-
chcą opanować techniki etycznej perswazji, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż
-
chcą wzmocnić własne umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne.Dla wszystkich, którzy:
Moduły szkolenia*
NAWIĄZYWANIE I BUDOWANIE OWOCNYCH RELACJI Z KLIENTEM
- Cel relacji: partnerstwo. Jak je definiujemy i jak osiągnąć ten etap relacji?
- Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – techniki wywieranie pozytywnego pierwszego wrażania.
- Skuteczny networking w świecie online i offline.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w budowaniu relacji i na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
BUDOWANIE RELACJI I SPRZEDAŻ DO RÓŻNYCH TYPÓW OSOBOWOŚCIOWYCH KLINETÓW
- Persony klientów – psychologiczny wizerunek klineta.
- Wykorzystanie techniki odzwierciedlania w sprzedaży.
- Jak sprzedawać wzrokowcom, słuchowcom i kinestetykom?
- Jak sprzedawać do różnych „kolorów” ludzi?
- Trudni klienci i jak sobie z mini radzić: 8 typów trudnych klientów.
SKUTECZNY „ZWINNY” PROSPECTING (POSZUKIWANIE I NAWIĄZYWANIE KONTAKTU Z KLIENTEM)
- Przygotowanie do sprzedaży: cztery pytania w głowie klineta, na które musimy znać odpowiedź.
- Wyznaczanie celów na rozmowę i dzień pracy.
- Rola nastawienia i budowanie postawy proaktywnej; automotywacja.
- Prospecting z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie LinkedIn.
- Umawianie spotkań przez telefon i asertywność w rozmowie telefonicznej.
- Techniki obłaskawiania „cerbera”.
BADANIE I ODKRYWANIE POTRZEB KLIENTA
- Najważniejsze umiejętności komunikacyjne w badaniu potrzeb: aktywne słuchanie i obserwacja, uściślanie i precyzowanie, interpretowanie wypowiedzi klineta, parafrazowanie.
- Zadawanie pytań i parafrazowanie.
- Kontrolowanie przebiegu rozmowy – przydatne konstrukcje językowe
- Sprawdzone techniki odkrywania potrzeb klineta: Metoda Pytań Otwartych (MPO).
PREZENTACJA OFERTY WARTOŚCI
- 6 najważniejszych obaw klineta – jak je „rozbroić” na etapie prezentacji.
- Prezentacja handlowa w modelu perswazyjnym PSF i sprzedaż w oparciu o wartość a nie cenę.
- Wykorzystanie luki informacyjnej Loevensteina oraz teorii perspektywy Kahnemana-Tverskiego w prezentacji oferty wartości.
- Narracyjność w prezentacji oferty wartości.
- Wykorzystanie ramowania – technika „3 pudełka”.
- Czego NIE mówić w trakcie rozmowy handlowej.
TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY I POKONYWANIE OBIEKCJI
- Sondowanie przed zamknięciem i wychwytywanie sygnałów gotowości do zakupu.
- Najskuteczniejsze rodzaje zamknięć sprzedaży:
- Zamknięcie próbne (ABC – Always Be Closing)
- Zamknięcie „na podsumowanie”
- Zamknięcie alternatywne
- Zamknięcie Benjamina Franklina.
- Katalog najczęstszych obiekcji i sposoby radzenia sobie z nimi.
- Sprawdzony czteroetapowy proces pokonywania obiekcji.
CZYNNOŚCI POSPRZEDAŻOWE
- Jak napisać dobre podsumowanie spotkania lub rozmowy?
- Ciągłe doskonalenie – jakie pytania zadać klientowi po zamknięciu sprzedaży?
- Auto-coaching handlowca.
* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Zapytaj o możliwość dofinansowania szkolenia ze środków publicznych i UE:
-
Na dofinansowaniach najbardziej skorzystać mogą małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno właściciele, jak i pracownicy.
-
W zależności od programu dofinansowań do szkoleń, mogą to być pracownicy zatrudnieni na etacie, a w przypadku wybranych programów również pracownicy zatrudnieni na umowy zlecenie i o dzieło.
- Sprawdź, czy spełniasz kryteria dofinansowania – wypełnij Formularz dofinansowania:
Szkolenie prowadzi:
Wojciech Woźniak
Ponad 20-letnie praktyczne doświadczenie w biznesie na stanowiskach top-menedżerskich w branży informatycznej, edukacyjnej, FMCG i farmaceutycznej.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych w formule tradycyjnych szkoleń i warsztatów w salce, szkoleń w terenie z handlowcami i managerami oraz szkoleń i warsztatów online.
Pracował m.in. z: RMF Group ∙ Sandoz Novartis Group ∙ Selgros ∙ DMG Mori ∙ Bridgestone ∙ Dajano ∙ Drosed ∙ Hydrex Diagnosis ∙ IPME ∙ Seris Konsalnet ∙ Lexmark ∙ MSWiA ∙ Narodowy Instytut Wolności ∙ Domotel ∙ Petmex ∙ Qubiqua ∙ Shop-Dent ∙ Vigran ∙ Orbico Group ∙ Oring∙ Polska Grupa Farmaceutyczna ∙ Wropak ∙ Tok-Frez ∙ TJX Europe.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają adepci zawodu, handlowcy i menedżerowie sprzedaży którzy:

Potrzebują treściwej „piguły” sprzedażowej
Chcą w związku z tym szybko i skutecznie opanować najważniejsze taktyki i techniki sprzedaży oraz sprawnie poruszać się na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego.

Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności
Szkolenie stanowi świetne uzupełnienie wiedzy i umiejętności dla doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży.

Zamierzają dołączyć do zespołów sprzedażowych lub właśnie rozpoczęli pracę
Jeśli znajdujesz się na początku swojej przygody ze sprzedażą znajdziesz tu wszystko to, co powinieneś wiedzieć i umieć, aby osiągnąć sukces w sprzedaży.

Chcą przekazać wiedzę i umiejętności dalej
Szkolenie zawiera najlepsze, sprawdzone praktyki i techniki po części oparte na praktycznych zastosowania najnowszych koncepcji psychologii i nauk behawioralnych. Dlatego z powodzeniem może być potraktowane jako szkolenie rozwojowe dla trenerów wewnętrznych.
Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:
NEGOCJACJE HANDLOWE W PRAKTYCE
- Program szkolenia to udane połączenie praktycznych doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru nauk behawioralnych i neuronauki.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM
- Zarządzanie zespołem handlowym nigdy nie było łatwe. Handlowcy to osoby przebojowe, asertywne, samodzielne i nie akceptujące łatwo swojego lidera.
- Szkolenie to ma ułatwić zarządzanie handlowcami.
- Zaprojektowane zostało dla zarządów, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, stacjonarnymi i mobilnymi, oraz pracownikami biurami obsługi klienta w MŚP.
BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY
- Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
- W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17