AW-446618682

Szkolenie dla handlowców i menedżerów

Negocjacje handlowe w praktyce

Fazy, taktyki, techniki, triki i narzędzia negocjacji handlowych

W skrócie o szkoleniu:

  • Program tego szkolenia to niezwykle udane połączenie praktycznej wiedzy i wieloletnich doświadczeń dotyczących negocjacji handlowych w różnych branżach i na różnych poziomach oraz najnowszych koncepcji z obszaru psychologii.
  • Szkolenie to jest wyczerpującym kompendium wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji handlowych.
  • To jeden z bestsellerów na naszym portalu.

Czego się nauczysz:

  • W trakcie szkolenia opanujesz najskuteczniejsze techniki i taktyki negocjacyjne, nauczysz się planować negocjacje handlowe oraz prowadzić je w sposób maksymalizujący szanse na wygraną.
  • Poznasz również „szarą strefę negocjacji” oraz sposoby obrony przed nieuczciwymi taktykami partnera negocjacyjnego.
  • Szkolenie ma charakter warsztatowy: każda faza negocjacji zostanie gruntownie przećwiczona na praktycznych przykładach.

Dla kogo jest to szkolenie:

  • Przedstawiciele Handlowi, Doradcy Klineta oraz Kierownicy i Dyrektorzy sprzedaży bez względu na branżę, którzy: 
    • chcą wzmocnić własne umiejętności negocjacyjne
    • chcą poznać taktyki, techniki i triki negocjacyjne, aby umieć się obronić w przypadku nieetycznych posunięć przeciwnika
    • zamierzają wzbogacić swoje umiejętności negocjacyjne o nowe elementy bazujące na najnowszych koncepcjach nauk behawioralnych i psychologii społecznej.

Moduły szkolenia*

L

WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI

  • Czym charakteryzują się negocjacje handlowe?
  • Kiedy negocjować, a kiedy… nie negocjować?
  • Negocjacje dawniej i dziś – dlaczego dziś trudniej negocjować sprzedającemu?
  • Strategia win-win i jej ograniczenia. Co zamiast win-win?
  • Style negocjacyjne – Model Thomasa-Killmanna.
  • Psychologiczne aspekty negocjacji: postawa asertywna w negocjacjach; jak sobie radzić z emocjami i odruchowymi reakcjami?
L

PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  • „Trójpolówka” – „zwinna” metoda przygotowania do negocjacji.
  • Otoczenie negocjacji i taktyki presji pozycyjnej.
  • Przygotowanie psychiczne do negocjacji: wizualizacja, wykorzystanie neuronów lustrzanych.
  • Cztery fazy negocjacji – wprowadzenie.
  • Strategie negocjacyjne a taktyki negocjacyjne.
L

OTWARCIE NEGOCJACJI I ZAJMOWANIE STANOWISKA

  • Pierwsze wrażenie i odzwierciedlanie.
  • Czego można się spodziewać po partnerze na początku negocjacji?
  • Zasady prezentowania stanowiska wstępnego.
  • 5 powodów, dla których nie należy jako pierwszy prezentować swojego stanowiska.
  • Torowanie: liczba „duża” i liczba „mała”.
  • Prezentacja stanowiska w trybie preferowanej opcji.
  • Zasady postępowania z pierwszą propozycją partnera.
L

TARGOWANIE SIĘ – NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  • Czego możemy nauczyć się o targowaniu od właścicieli lombardu w Las Vegas?
  • Techniki stosowane w fazie targowania się:
  • Technika imadła
  • Taktyka drobnych ustępstw
  • Taktyka „Co by było, gdyby…?”
  • Taktyka salami
  • Dokładanie cegiełek
  • Taktyka coraz mniejszych ustępstw
  • „Wyższa instancja”
  • Taktyka dodawania.

 

L

ZAMKNIĘCIE NEGOCJACJI I ZABEZPIECZANIE ZDOBYCZY

  • Sondowanie przed zamknięciem i wychwytywanie sygnałów gotowości do zakończenia negocjacji.
  • Zamknięcie „na podsumowanie”.
  • Technika „dłoni na klamce”.
  • Podsumowanie negocjacji w sposób pozwalający partnerowi odnieść wrażenie wygranej.
L

„SZARA STREFA NEGOCJACJI” – JAK NIE ULEC MANIPULACJOM PARTNERA

  • Techniki manipulacji w negocjacjach i jak się przed nimi bronić:
  • przerwa w rozmowach
  • odłóżmy na później
  • mała / duża skala
  • śmieszne pieniądze
  • zabójcze pytanie
  • zdechła ryba
  • bezinteresowny kelner
  • Taktyki presji pozycyjnej:
  • uciążliwe otoczenie
  • zagadanie / zmęczenie przeciwnika
  • lekceważenie / rozpraszanie
  • atak personalny
  • wzbudzanie poczucia winy.

* Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji. Szczegółowy program szkolenia przygotowywany jest dla każdego Klineta osobno na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy. 

Na szkoleniu najbardziej skorzystają handlowcy i menedżerowie, którzy:

Potrzebują treściwej „piguły” negocjacyjnej

Chcą w związku z tym szybko i skutecznie opanować najważniejsze taktyki i techniki negocjacji oraz umiejętnie bronić się przed taktykami i technikami przeciwnika.

Chcą uzupełnić wiedzę i umiejętności

Szkolenie to jest świetnym uzupełnieniem wiedzy i umiejętności dla doświadczonych handlowców i menedżerów sprzedaży. Zawiera bowiem – oprócz sprawdzonych taktyk i technik – nowe sposoby wygrywania w negocjacjach inspirowane najnowszymi koncepcjami nauk behawioralnych.

Zamierzają dołączyć do zespołów sprzedażowych lub właśnie rozpoczęli pracę

Jeśli znajdujesz się na początku swojej przygody ze sprzedażą, na tym szkoleniu znajdziesz wszystko to, co powinieneś wiedzieć i umieć, jeśli chodzi o negocjacje. Kupujący uwielbiają początkujących handlowców 😊 z uwagi na nich niewielkie umiejętności – mogą więcej wyciągnąć. Nie ułatwiaj im życia.

W szkoleniu powinni wziąć udział również kupujący, którzy…

…chcą poznać techniki i triki stosowane przez handlowców po to, aby nie da sobą manipulować. Jeśli wszyscy znamy te same triki i taktyki możemy skoncentrować się na meritum bez konieczności prowadzenia męczących gierek psychologicznych.

Osoby zainteresowane tym szkoleniem oglądały również:

L

TECHNIKI SPRZEDAŻY I BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM

  • Szkolenie to jest wyczerpującym kompendium wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży B2B.
  • Nauczysz się dostrzegać ukryte potrzeby klienta, identyfikować i eksploatować szanse sprzedaży, prezentować ofertę wartości w modelu perswazyjnym, bronić ceny, zamykać sprzedaż i pokonywać zastrzeżenia klienta.
L

EFEKTYWNY PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

  • Szkolenie to przygotowuje uczestników do pracy na stanowisku przedstawiciela lub doradcy handlowego. W jego trakcie poznasz uniwersalny proces sprzedażowy.
  • Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli i doradców handlowych oraz key account managerów sektora B2B bez względu na branżę.
L

BUDOWANIE I ROZWIJANIE RELACJI Z KLIENTEM – KURS ZAWANSOWANY

  • Szkolenie to wprowadzi Cię w świat zaawansowanych technik budowania relacji z klientem.
  • W jego trakcie poznasz temat rozwijania relacji z trzech perspektyw: od strony psychologicznej, procesowej oraz narzędziowej.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17