Opanuj chmurę i wprowadź pracę zespołu na następny poziom
Praca online z wykorzystaniem narzędzi informatycznych w chmurze
Wykorzystaj potencjał chmury
Wykorzystaj cały potencjał kryjący się w chmurze obliczeniowej Google lub Microsoft. Wejdź na następny poziom pracy zespołowej dzięki chmurze.
naucz się efektywnej pracy w chmurze
Opanuj praktyczne zasady i metody efektywnej pracy zespołowej z wykorzystaniem chmury obliczeniowej.
opanuj najbardziej użyteczne narzędzia chmurowe
Opanuj narzędzia do organizacji pracy w trybie projektowym, takie jak Trello i Planner oraz wirtualne tablice i repozytoria szablonów jak Miro czy Lucidsprak.
automatyzuj pracę dzięki chmurze
Naucz się automatyzować rutynowe zadania i integrować różne narzędzia, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy. Dowiedz się jak optymalizować własną pracę z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
To jeden z naszych bestellerów!
PRACA ONLINE Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI INFORMATYCZNYCH W CHMURZE
Moduł 1: Wprowadzenie do pracy online i pracy z narzędziami w chmurze
- Technologie, trendy i narzędzia pracy online i w chmurze.
- Podstawy technologii cloud computing dla nie-informatyków.
- Wybór odpowiednich narzędzi i platform: przegląd popularnych narzędzi w chmurze, takich jak Google Workspace i Microsoft 365.
- Narzędzia do współpracy i komunikacji zdalnej w zespołach.
Moduł 2: Praca zespołowa w chmurze obliczeniowej
- Zakładanie konta, konfiguracja podstawowych ustawień prywatności i bezpieczeństwa.
- Zarządzanie plikami w chmurze: organizacja plików i folderów; zasady tworzenia hierarchii plików, przechowywanie i synchronizacja dokumentów w chmurze, współpraca nad dokumentami online, tworzenie i udostępnianie folderów oraz plików.
- Narzędzia do organizacji i współpracy zespołowej w trybie projektowym (Trello, Planner).
- Wirtualne tablice i repozytoria szablonów: Miro, Lucidsprak.
Moduł 3: Automatyzacja i optymalizacja pracy w chmurze
- Automatyzacja zadań i pracy w chmurze – najważniejsze reguły i algorytmy.
- Wykorzystanie narzędzi do automatyzacji rutynowych zadań i integracji różnych narzędzi.
- Sztuczna inteligencja w automatyzacji zadań na przykładzie ChatGPT, Google Bard i Bing.
- Przykłady i praktyczne zastosowania skryptów i integracji.
- Krok dalej w automatyzacji: automatyzacja komunikacji z wykorzystaniem narzędzia DialogFlow.
Moduł 4: Zasady i metody efektywnej pracy zdalnej i hybrydowej z wykorzystaniem narzędzi chmurowych
- Specyfika pracy zdalnej: najważniejsze różnice między pracą offline i online, optymalizacja pracy zdalnej i organizacja miejsca pracy, ergonomii pracy zdalnej, jak zachować zdrowy balans praca/życie prywatne w warunkach pracy zdalnej.
- Różne typy spotkań zdalnych w zależności od celu: spotkanie informacyjne, spotkania służące podjęciu decyzji, spotkanie poświęcone omówieniu wyników, daily scrum – sprint poświęcony szybkiemu podsumowaniu postępów prac.
Moduł 5: Bezpieczeństwo pracy online i bezpieczeństwo danych w chmurze
- Co to jest „odporność cybernetyczna” i jak każdy z nas może o nią zadbać: 10 przykazań cyber-bezpieczeństwa.
- Najważniejsze zasady bezpieczeństwa, tworzenie silnych haseł i autoryzacja dwuskładnikowa.
- Kontrola dostępu do danych i udostępnianie plików z uwzględnieniem zasad prywatności.
- Praktyczne wskazówki dotyczące ochrony danych osobowych.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Zrozumienie specyfiki pracy online i w chmurze: uczestnicy zdobędą wiedzę na temat technologii i narzędzi pracy zdalnej i w chmurze oraz zrozumieją, jakie są korzyści wynikające z ich wykorzystania.
Opanowanie przez uczestników zasad efektywnej pracy zdalnej oraz strategii optymalizacji swojego miejsca pracy.
Opanowanie i przećwiczenie umiejętności prowadzenia różnych typów spotkań online w zależności od celu spotkania.
Uczestniczy nauczą się też, na czym polega praca zespołowa w chmurze obliczeniowej. Nauczą się zakładać i konfigurować konta w chmurze, efektywnie zarządzać plikami oraz korzystać z narzędzi do organizacji pracy zespołowej.
Opanują zasady wykorzystanie narzędzi do organizacji pracy w trybie projektowym, takich jak Trello i Planner.
Dowiedzą się jak tworzyć i wykorzystać wirtualne tablice i repozytoria szablonów takie jak Jamboard, Miro i Lucidsprak.
Uczestnicy zdobędą umiejętność optymalizacji własnej pracy z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych. Nauczą się automatyzować rutynowe zadania i integrować różne narzędzia, co pozwoli im zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.
Opanują również zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy (DialogFlow, ChatGPT, BARD, Bing), do automatyzacji i optymalizacji swoich zadań online.
Poznają zasady bezpieczeństwa pracy online. Zdobędą wiedzę na temat podstawowych zasad bezpieczeństwa online, tworzenia silnych haseł i ochrony danych osobowych, co pomoże im chronić siebie i swoje organizacje przed zagrożeniami cybernetycznymi.
Będą wiedzieć, jak chronić dane firmy, ponieważ poznają zasady i praktyczne wskazówki dotyczących ochrony danych osobowych i innych poufnych informacji.
Uwaga! Szkolenie prowadzone jest tylko w formule szkolenia zamkniętego dla firm. Program ma charakter ramowy i stworzony został w oparciu o zestaw uniwersalnych kompetencji niezbędnych do prowadzenia sprzedaży w mediach społecznościowych. Szczegółowy i dopasowany do potrzeb Twojej firmy program szkolenia przygotowywany będzie na podstawie trzyetapowego procesu analizy potrzeb. Gwarantujemy perfekcyjne dopasowanie programu do specyficznych potrzeb Twojej firmy.
Polecamy również:
Content marketing – jak pozyskiwać klientów dzięki angażującym treściom
To jedno z nielicznych na rynku szkoleń uczących zasad twórczego i skutecznego marketingu treści (content marketingu) – od podstaw aż do poziomu samodzielnego specjalisty.
W trakcie szkolenia poznasz zasady tworzenia strategii content-marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy i jej klientów.
Opanujesz zasady tworzenia strategii content-marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy i jej klientów oraz poznasz najważniejsze reguły tworzenia interesujących i angażujących tekstów sprzedażowych.
Nauczysz się tworzyć opisy produktów i usług na potrzeby mediów społecznościowych oraz wykorzystywać Storytelling w tworzeniu contentu.
Dowiesz się, jak wykorzystać takie techniki luka informacyjna czy dysonans poznawczy i potrzeba domknięcia.
Opakujesz też praktyczne zastosowania najnowszych koncepcji ekonomii behawioralnej, psychologii społecznej, kognitywistyki i neuronauk do tworzenia treści, które sprzedają.
Zaplanujesz strategię angażowanie w tworzenie contentu handlowców i innych pracowników mających codzienny kontakt z klientami.
Centent marketing nie jest tylko dla marketingowców, dlatego dowiesz się, w jaki sposób angażować w tworzenie contetu handlowców i innych pracowników mających codzienny kontakt z klientami.
Na szkoleniu najbardziej skorzystają:
Specjaliści i managerowie odpowiedzialni za pozyskiwanie klientów metodami inbound marketing i content marketing
Pracownicy i menedżerowie firm, gdzie głównym kanałem sprzedaży jest Internet
Początkujący i średniozaawansowani pracownicy digital marketingu
Zarówno pojedyncze warsztaty jak i cały cykl warsztatów w ramach Akademia Sprzedaży Cyfrowej może być dofinansowany ze środków publicznych. Na dofinansowaniach mogą skorzystać najbardziej mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, zarówno ich właściciele, jak i pracownicy.
O nas:
Portal www.SzkolniaSprzedaz.pl należy do firmy informatyczno-doradczej Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie.
NIP 7122321716
Contact
(+48) 502-541-417
Biuro Handlowe:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin