Magazyn wiedzy o sprzedaży
i komunikacji
Technika sprzedaży 3 pudełka
Iga Świątek ma szansę na dziesiątą w karierze wygraną w konkursie Wielkiego Szlema. Polska reprezentacji w piłce nożnej znowu dostała się do finałów mistrzostw świata. A może za kilka dni zaczyna się wyczekiwany od czterech lat kolejny Konkurs Chopinowski?...
Umiejętności psychologiczne handlowca
W poprzednim artykule Wojciech Woźniak omówił niezbędne umiejętności handlowca w sektorze B2B należące do czterech grup: Umiejętności niezbędne do realizacji poszczególnych etapów procesu sprzedaży Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętności dotyczące...
Technika sprzedaży 3 pudełka
Iga Świątek ma szansę na dziesiątą w karierze wygraną w konkursie Wielkiego Szlema. Polska reprezentacji w piłce nożnej znowu dostała się do finałów mistrzostw świata. A może za kilka dni zaczyna się wyczekiwany od czterech lat kolejny Konkurs Chopinowski?...
Umiejętności psychologiczne handlowca
W poprzednim artykule Wojciech Woźniak omówił niezbędne umiejętności handlowca w sektorze B2B należące do czterech grup: Umiejętności niezbędne do realizacji poszczególnych etapów procesu sprzedaży Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętności dotyczące...
Jak zostać przedstawicielem handlowym
Urodzony handlowiec? Czy dobrym handlowcem trzeba się urodzić? Z pewnością pewne cechy wrodzone pomagają w sprzedaży, np. ekstrawertyzm czy konsekwencja w dążeniu do celu. Osobiście znam jednak mnóstwo handlowców, którzy z natury są raczej spokojni i stonowani. Nie...
Zwinne badanie potrzeb klienta
Trudno wyobrazić sobie sprzedaż bez procesu badania potrzeb. Niektóre metodologie uczyniły wręcz z diagnozy potrzeb klienta oś całego procesu sprzedażowego, np. metoda SPIN Neila Rackhama. Jak każdy etap procesu sprzedaży tak i badanie potrzeb klienta można...
System Sales Enablement – wirtualny asystent i trener handlowca
Pojęcie Sales Enablement zrobiło w ostatnich latach wielką karierę. Nic dziwnego. Dzięki systemom Sales Enablement można bowiem zwiększyć skuteczność handlowców oraz znacząco ograniczyć problemy pojawiające się na styku działów marketingu i sprzedaży. Co ważniejsze...
Jak zwiększyć sprzedaż w B2B?
Sprzedaż B2B rządzi się swoimi prawami, często bardzo odmiennymi od tych z sektora B2C. Po pierwsze, nabywcy nie wydają własnych pieniędzy. W sprzedaży B2B ktoś zawsze patrzy im na ręce: szef, dyrektor finansowy. Po drugie, kwoty wydawane przez nabywców B2B są...
Bądźmy w kontakcie
Napisz do nas
Właścicielem portalu www.SzkoleniaSprzedaż i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. | NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17
kontakt@szkoleniasprzedaz.pl