Magazyn wiedzy o sprzedaży
i komunikacji
Budowanie trwałych relacji z klientami – klucz do sukcesu w biznesie
Budowanie relacji z klientem to jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego biznesu. Niezależnie od branży, trwałe i silne więzi z klientami decydują o sukcesie firmy. Przedsiębiorstwa, które skupiają się na kształtowaniu relacji z klientem, zyskują lojalność,...
DIAGNOZA POTRZEB KLIENTA – KOMPLETNA LISTA PYTAŃ
"Nie wiem, co sprzedaję, dopóki nie dowiem się, co Ty kupujesz” Greg Nutter, autor książki „P3 Selling: The Essentials of B2B Sales Success” Czy zastanawiałaś/zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre rozmowy sprzedażowe kończą się szybkim „tak”, a inne pozostają w...
Budowanie trwałych relacji z klientami – klucz do sukcesu w biznesie
Budowanie relacji z klientem to jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego biznesu. Niezależnie od branży, trwałe i silne więzi z klientami decydują o sukcesie firmy. Przedsiębiorstwa, które skupiają się na kształtowaniu relacji z klientem, zyskują lojalność,...
DIAGNOZA POTRZEB KLIENTA – KOMPLETNA LISTA PYTAŃ
"Nie wiem, co sprzedaję, dopóki nie dowiem się, co Ty kupujesz” Greg Nutter, autor książki „P3 Selling: The Essentials of B2B Sales Success” Czy zastanawiałaś/zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre rozmowy sprzedażowe kończą się szybkim „tak”, a inne pozostają w...
Szkolenia z komunikacji interpersonalnej – klucz do skutecznej współpracy
W każdej organizacji skuteczna komunikacja interpersonalna odgrywa kluczową rolę w budowaniu relacji, zarządzaniu zespołem i osiąganiu celów biznesowych. Bez względu na branżę, umiejętność jasnego przekazywania informacji, aktywnego słuchania oraz rozwiązywania...
W jaki sposób szkolenia wpływają na wynik firmy?
Spis treści Wprowadzenie: szkolenia biznesowe – klucz do rozwoju i wzrostu konkurencyjności Szkolenia sprzedażowe – zwiększenie skuteczności zespołów handlowych Szkolenia z komunikacji interpersonalnej – klucz do skutecznej współpracy i budowania relacji Szkolenia z...
Mapy Myśli w Biznesie: Skuteczne Narzędzie do Organizowania Informacji i Planowania
Wprowadzenie Przygotowujesz ważny projekt i masz mnóstwo pomysłów. W pewnym momencie sam/-a zaczynasz się w nich gubić: nie widzisz żadnego porządku w gąszczu luźnych karteczek, nie dostrzegasz wzajemnych zależności czy hierarchii problemów.A może przygotowujesz...
Asertywność w sprzedaży – krótki przewodnik dla handlowca
Wprowadzenie - co oznacza "asertywność" w pracy handlowca? Asertywność w świecie sprzedaży jest równie ważna, jak techniki sprzedaży czy umiejętności negocjacyjne. Asertywność to jeden z pięciu składników wysoko rozwiniętej inteligencji emocjonalnej. Inteligencja...
Bądźmy w kontakcie
Napisz do nas
Właścicielem portalu www.SzkoleniaSprzedaż i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. | NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17
kontakt@szkoleniasprzedaz.pl