Zaznacz stronę

Magazyn wiedzy o sprzedaży

i komunikacji

Mapy Myśli w Biznesie: Skuteczne Narzędzie do Organizowania Informacji i Planowania

Wprowadzenie Przygotowujesz ważny projekt i masz mnóstwo pomysłów. W pewnym momencie sam/-a zaczynasz się w nich gubić: nie widzisz żadnego porządku w gąszczu luźnych karteczek, nie dostrzegasz wzajemnych zależności czy hierarchii problemów.A może przygotowujesz...

Asertywność w sprzedaży – krótki przewodnik dla handlowca

Wprowadzenie - co oznacza "asertywność" w pracy handlowca? Asertywność w świecie sprzedaży jest równie ważna, jak techniki sprzedaży czy umiejętności negocjacyjne. Asertywność to jeden z pięciu składników wysoko rozwiniętej inteligencji emocjonalnej. Inteligencja...

Konkurencja ma taniej czyli skuteczne techniki obrony ceny

Jak często słyszysz od klientów: „Konkurencja ma taniej”? Jeśli rzadziej niż w co drugiej rozmowie handlowej – możesz nie czytać dalej. Należysz bowiem do nielicznego grona szczęśliwców. Reszta z nas, ludzi sprzedaży, musi mierzyć się z tym argumentem na co dzień....

Asertywność w sprzedaży – krótki przewodnik dla handlowca

Wprowadzenie - co oznacza "asertywność" w pracy handlowca? Asertywność w świecie sprzedaży jest równie ważna, jak techniki sprzedaży czy umiejętności negocjacyjne. Asertywność to jeden z pięciu składników wysoko rozwiniętej inteligencji emocjonalnej. Inteligencja...

Asertywność w sprzedaży – krótki przewodnik dla handlowca

Wprowadzenie - co oznacza "asertywność" w pracy handlowca? Asertywność w świecie sprzedaży jest równie ważna, jak techniki sprzedaży czy umiejętności negocjacyjne. Asertywność to jeden z pięciu składników wysoko rozwiniętej inteligencji emocjonalnej. Inteligencja...

Konkurencja ma taniej czyli skuteczne techniki obrony ceny

Jak często słyszysz od klientów: „Konkurencja ma taniej”? Jeśli rzadziej niż w co drugiej rozmowie handlowej – możesz nie czytać dalej. Należysz bowiem do nielicznego grona szczęśliwców. Reszta z nas, ludzi sprzedaży, musi mierzyć się z tym argumentem na co dzień....

Top 10 najlepszych filmów o sprzedaży

„Kino to najważniejsza ze sztuk” mawiał klasyk marksizmu-leninizmu, i – o dziwo – zgodzi się z nim niejeden współczesny producent hollywoodzki. Nakręcono już filmy dosłownie o wszystkim: o ludziach na Marsie i Marsjanach na Ziemi. O łodziach podwodnych i statkach...

Czy jesteś urodzonym handlowcem? – sprawdź testem Wielkiej Piątki

Urodzony handlowiec?Mam dla Ciebie dwie wiadomości: dobrą i jeszcze lepszą. Dobra wiadomość jest taka, że każdy może opanować umiejętności niezbędne do tego, by całkiem przyzwoicie radzić sobie w sprzedaży. Wiadomość jeszcze lepsza: niektórym typom osobowościowym...

Trzy sposoby na skuteczny prospecting w B2B

Prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów i ich kwalifikacja do dalszych etapów procesu sprzedaży, to proces trudny i niezbyt lubiany przez handlowców. Prospecting kojarzy im się bowiem z nagabywaniem klientów oraz niesie ze sobą ryzyko odmowy. Bez stałego...

Bądźmy w kontakcie

Napisz do nas

Właścicielem portalu www.SzkoleniaSprzedaż i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. | NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17

Email

kontakt@szkoleniasprzedaz.pl