Magazyn wiedzy o sprzedaży

i komunikacji

Trzy sposoby na skuteczny prospecting w B2B

Prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów i ich kwalifikacja do dalszych etapów procesu sprzedaży, to proces trudny i niezbyt lubiany przez handlowców. Prospecting kojarzy im się bowiem z nagabywaniem klientów oraz niesie ze sobą ryzyko odmowy. Bez stałego...

6 (i pół) nowoczesnych narzędzi cyfrowych dla handlowca

Spokojnie, to nie będzie kolejny artykuł o ChatGPT. Zamiast tego zaprezentuję krótko 6 narzędzi, których najprawdopodobniej nie znasz. Niektóre z nich służą do bardzo konkretnych zadań, np. do pisania cold maili. Inne mają bardziej ogólne przeznaczenie, na przykład...

10 krytycznych błędów w sprzedaży B2B

Amerykański psycholog i psychoterapeuta Carl Rogers powiedział kiedyś: „Niektórzy przez 30 lat popełniają̨ te same błędy, a potem nazywają̨ to bogatym doświadczeniem”. Nie możesz pozwolić sobie na popełnianie w kółko tych samych błędów. Zwłaszcza w sprzedaży, gdy...

Trzy sposoby na skuteczny prospecting w B2B

Prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów i ich kwalifikacja do dalszych etapów procesu sprzedaży, to proces trudny i niezbyt lubiany przez handlowców. Prospecting kojarzy im się bowiem z nagabywaniem klientów oraz niesie ze sobą ryzyko odmowy. Bez stałego...

6 (i pół) nowoczesnych narzędzi cyfrowych dla handlowca

Spokojnie, to nie będzie kolejny artykuł o ChatGPT. Zamiast tego zaprezentuję krótko 6 narzędzi, których najprawdopodobniej nie znasz. Niektóre z nich służą do bardzo konkretnych zadań, np. do pisania cold maili. Inne mają bardziej ogólne przeznaczenie, na przykład...

Trzy sposoby na skuteczny prospecting w B2B

Prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów i ich kwalifikacja do dalszych etapów procesu sprzedaży, to proces trudny i niezbyt lubiany przez handlowców. Prospecting kojarzy im się bowiem z nagabywaniem klientów oraz niesie ze sobą ryzyko odmowy. Bez stałego...

6 (i pół) nowoczesnych narzędzi cyfrowych dla handlowca

Spokojnie, to nie będzie kolejny artykuł o ChatGPT. Zamiast tego zaprezentuję krótko 6 narzędzi, których najprawdopodobniej nie znasz. Niektóre z nich służą do bardzo konkretnych zadań, np. do pisania cold maili. Inne mają bardziej ogólne przeznaczenie, na przykład...

10 krytycznych błędów w sprzedaży B2B

Amerykański psycholog i psychoterapeuta Carl Rogers powiedział kiedyś: „Niektórzy przez 30 lat popełniają̨ te same błędy, a potem nazywają̨ to bogatym doświadczeniem”. Nie możesz pozwolić sobie na popełnianie w kółko tych samych błędów. Zwłaszcza w sprzedaży, gdy...

Technika sprzedaży 3 pudełka

Iga Świątek ma szansę na dziesiątą w karierze wygraną w konkursie Wielkiego Szlema. Polska reprezentacji w piłce nożnej znowu dostała się do finałów mistrzostw świata. A może za kilka dni zaczyna się wyczekiwany od czterech lat kolejny Konkurs Chopinowski?...

Umiejętności psychologiczne handlowca

W poprzednim artykule Wojciech Woźniak omówił niezbędne umiejętności handlowca w sektorze B2B należące do czterech grup: Umiejętności niezbędne do realizacji poszczególnych etapów procesu sprzedaży Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętności dotyczące...

Jak zostać przedstawicielem handlowym

Urodzony handlowiec? Czy dobrym handlowcem trzeba się urodzić? Z pewnością pewne cechy wrodzone pomagają w sprzedaży, np. ekstrawertyzm czy konsekwencja w dążeniu do celu. Osobiście znam jednak mnóstwo handlowców, którzy z natury są raczej spokojni i stonowani. Nie...

Bądźmy w kontakcie

Napisz do nas

Właścicielem portalu www.SzkoleniaSprzedaż i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. | NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

(+48) 502-54-14-17

Email

kontakt@szkoleniasprzedaz.pl