Magazyn wiedzy o sprzedaży
i komunikacji
Konkurencja ma taniej czyli skuteczne techniki obrony ceny
Jak często słyszysz od klientów: „Konkurencja ma taniej”? Jeśli rzadziej niż w co drugiej rozmowie handlowej – możesz nie czytać dalej. Należysz bowiem do nielicznego grona szczęśliwców. Reszta z nas, ludzi sprzedaży, musi mierzyć się z tym argumentem na co dzień....
Top 10 najlepszych filmów o sprzedaży
„Kino to najważniejsza ze sztuk” mawiał klasyk marksizmu-leninizmu, i – o dziwo – zgodzi się z nim niejeden współczesny producent hollywoodzki. Nakręcono już filmy dosłownie o wszystkim: o ludziach na Marsie i Marsjanach na Ziemi. O łodziach podwodnych i statkach...
Konkurencja ma taniej czyli skuteczne techniki obrony ceny
Jak często słyszysz od klientów: „Konkurencja ma taniej”? Jeśli rzadziej niż w co drugiej rozmowie handlowej – możesz nie czytać dalej. Należysz bowiem do nielicznego grona szczęśliwców. Reszta z nas, ludzi sprzedaży, musi mierzyć się z tym argumentem na co dzień....
Top 10 najlepszych filmów o sprzedaży
„Kino to najważniejsza ze sztuk” mawiał klasyk marksizmu-leninizmu, i – o dziwo – zgodzi się z nim niejeden współczesny producent hollywoodzki. Nakręcono już filmy dosłownie o wszystkim: o ludziach na Marsie i Marsjanach na Ziemi. O łodziach podwodnych i statkach...
Czy jesteś urodzonym handlowcem? – sprawdź testem Wielkiej Piątki
Urodzony handlowiec?Mam dla Ciebie dwie wiadomości: dobrą i jeszcze lepszą. Dobra wiadomość jest taka, że każdy może opanować umiejętności niezbędne do tego, by całkiem przyzwoicie radzić sobie w sprzedaży. Wiadomość jeszcze lepsza: niektórym typom osobowościowym...
Trzy sposoby na skuteczny prospecting w B2B
Prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów i ich kwalifikacja do dalszych etapów procesu sprzedaży, to proces trudny i niezbyt lubiany przez handlowców. Prospecting kojarzy im się bowiem z nagabywaniem klientów oraz niesie ze sobą ryzyko odmowy. Bez stałego...
6 (i pół) nowoczesnych narzędzi cyfrowych dla handlowca
Spokojnie, to nie będzie kolejny artykuł o ChatGPT. Zamiast tego zaprezentuję krótko 6 narzędzi, których najprawdopodobniej nie znasz. Niektóre z nich służą do bardzo konkretnych zadań, np. do pisania cold maili. Inne mają bardziej ogólne przeznaczenie, na przykład...
10 krytycznych błędów w sprzedaży B2B
Amerykański psycholog i psychoterapeuta Carl Rogers powiedział kiedyś: „Niektórzy przez 30 lat popełniają̨ te same błędy, a potem nazywają̨ to bogatym doświadczeniem”. Nie możesz pozwolić sobie na popełnianie w kółko tych samych błędów. Zwłaszcza w sprzedaży, gdy...
Bądźmy w kontakcie
Napisz do nas
Właścicielem portalu www.SzkoleniaSprzedaż i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. | NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17
kontakt@szkoleniasprzedaz.pl