Magazyn wiedzy o sprzedaży
i komunikacji
Trzy sposoby na skuteczny prospecting w B2B
Prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów i ich kwalifikacja do dalszych etapów procesu sprzedaży, to proces trudny i niezbyt lubiany przez handlowców. Prospecting kojarzy im się bowiem z nagabywaniem klientów oraz niesie ze sobą ryzyko odmowy. Bez stałego...
6 (i pół) nowoczesnych narzędzi cyfrowych dla handlowca
Spokojnie, to nie będzie kolejny artykuł o ChatGPT. Zamiast tego zaprezentuję krótko 6 narzędzi, których najprawdopodobniej nie znasz. Niektóre z nich służą do bardzo konkretnych zadań, np. do pisania cold maili. Inne mają bardziej ogólne przeznaczenie, na przykład...
Trzy sposoby na skuteczny prospecting w B2B
Prospecting, czyli poszukiwanie nowych klientów i ich kwalifikacja do dalszych etapów procesu sprzedaży, to proces trudny i niezbyt lubiany przez handlowców. Prospecting kojarzy im się bowiem z nagabywaniem klientów oraz niesie ze sobą ryzyko odmowy. Bez stałego...
6 (i pół) nowoczesnych narzędzi cyfrowych dla handlowca
Spokojnie, to nie będzie kolejny artykuł o ChatGPT. Zamiast tego zaprezentuję krótko 6 narzędzi, których najprawdopodobniej nie znasz. Niektóre z nich służą do bardzo konkretnych zadań, np. do pisania cold maili. Inne mają bardziej ogólne przeznaczenie, na przykład...
10 krytycznych błędów w sprzedaży B2B
Amerykański psycholog i psychoterapeuta Carl Rogers powiedział kiedyś: „Niektórzy przez 30 lat popełniają̨ te same błędy, a potem nazywają̨ to bogatym doświadczeniem”. Nie możesz pozwolić sobie na popełnianie w kółko tych samych błędów. Zwłaszcza w sprzedaży, gdy...
Technika sprzedaży 3 pudełka
Iga Świątek ma szansę na dziesiątą w karierze wygraną w konkursie Wielkiego Szlema. Polska reprezentacji w piłce nożnej znowu dostała się do finałów mistrzostw świata. A może za kilka dni zaczyna się wyczekiwany od czterech lat kolejny Konkurs Chopinowski?...
Umiejętności psychologiczne handlowca
W poprzednim artykule Wojciech Woźniak omówił niezbędne umiejętności handlowca w sektorze B2B należące do czterech grup: Umiejętności niezbędne do realizacji poszczególnych etapów procesu sprzedaży Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne Umiejętności dotyczące...
Jak zostać przedstawicielem handlowym
Urodzony handlowiec? Czy dobrym handlowcem trzeba się urodzić? Z pewnością pewne cechy wrodzone pomagają w sprzedaży, np. ekstrawertyzm czy konsekwencja w dążeniu do celu. Osobiście znam jednak mnóstwo handlowców, którzy z natury są raczej spokojni i stonowani. Nie...
Bądźmy w kontakcie
Napisz do nas
Właścicielem portalu www.SzkoleniaSprzedaż i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. | NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
(+48) 502-54-14-17
kontakt@szkoleniasprzedaz.pl