Zaznacz stronę

Sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenia branżowe 

Inspirujące programy szkoleń | Angażujące warsztaty | Tylko trenerzy-praktycy | 100% praktyki | 0% nudy | Użyteczne narzędzia | Wartościowe porady

Perfekcyjne dopasowanie do Twoich potrzeb

Każde szkolenie poprzedzone jest szczegółową i wnikliwą trójstopniową analizą potrzeb. 

Elastyczne programy szkoleń

Dostosujemy program szkolenia do specyfiki Twojej firmy, branży i otoczenia biznesowego. Poniższe opisy szkoleń potraktuj jako inspirację do określenia własnych oczekiwań.

Tylko sprawdzeni trenerzy-praktycy

Każdy z naszych trenerów pracował lub nadal pracuje „na pierwszej linii frontu”. To praktycy z gruntownym przygotowaniem teoretycznym.

Wybrane szkolenia z tej grupy

L

SKUTECZNA SPRZEDAŻ W SEKTORZE FMCG - RYNEK TRADYCYJNY

  • Nasz BESTSELLER!
  • Szkolenie przygotowane zostało przez praktyków sprzedaży B2B, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa przykładów z prawdziwego rynku.
  • W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz sprawdzoną procedurę wizyty handlowej w sklepie tradycyjnym i lokalnej sieci handlowej.

  • Dowiesz się, jak badać potrzeby, prezentować ofertę wartości w modelu perswazyjnym i pokonywać zastrzeżenia klineta.

  • Poznasz sposoby nawiązywania i stopniowego rozwoju owocnych relacji biznesowych z klientem.

L

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I BUDOWANIE RELACJI Z APTEKĄ NIEZALEŻNĄ I LOKALNĄ SIECIĄ APTEK

  • To kolejny z bestsellerów na naszym portalu.
  • W trakcie szkolenia opanujesz najlepsze techniki sprzedaży do aptek niezależnych i lokalnych sieci aptek.
  • Dowiesz się, jak skłonić aptekę, aby zdecydowała się na spotkanie i znalazła dla Ciebie czas.
  • Poznasz sposoby nawiązywania i stopniowego rozwoju owocnych relacji biznesowych z kierownikiem i właścicielem apteki lub właścicielem lokalnej sieci aptek.
  • Dowiesz się również jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w kontaktach z apteką (windykacja, reklamacje i zwroty, problem z dostawą itp.
L

SKUTECZNA SPRZEDAŻ W BRANŻY BUDOWLANEJ: DETAL, HURT, INWESTYCJE

  • W “budowlance” nie można bazować jedynie na sprzedaży perswazyjnej, mającej na celu „wepchnięcie” towaru odbiorcy. Trzeba w równym stopniu nieć na uwadze satysfakcje wykonawcy, który kupi Twój towar przez hurt czy skład budowalny.

  • Tę specyfikę sprzedaży w branży budowlanej adresuje szkolenie Skuteczna sprzedaż w branży budowlanej: detal, hurt, inwestycje.

  • Szkolenie obejmuje swoim zakresem tematycznym nawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z właścicielami i pracownikami składów i hurtowni budowlanych.
  • Duży nacisk kładziemy również na techniki rozwijania owocnej współpracy z wykonawcami i deweloperami.
L

PROFESJONALNA OBSŁUGA GOŚCIA RESTAURACJI

  • W trakcie szkolenia poznasz główne typy gościa w lokalu oraz nauczysz się szybko rozpoznawać jego oczekiwania.

  • Dowiesz się, jak wykorzystać komunikację werbalna i niewerbalną w obsłudze gościa aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie z wizyty w hotelu czy restauracji.

  • Nauczysz się również metod radzenia sobie w  trudnych sytuacjach

  • Dowiesz się też jak odpowiadać na pytania, jak pomagać gościom w wyborze dań i napojów oraz jak zapewniać doskonałą obsługę.

  • Poznasz również skuteczne metody cross-sellingu i rekomendacji droższych opcji..

L

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W HOTELU

  • W trakcie szkolenia poznasz skuteczne metody budowanie zespołu i tworzenia efektywnej struktury organizacyjnej w hotelu.

  • Opanujesz kluczowe umiejętności lidera takie jak:  wydawanie poleceń i ich egzekucja, udzielanie wartościowej informacji zwrotnej, udzielanie klarownych instrukcji, delegowanie zadań i odpowiedzialności oraz korygowanie niewłaściwych zachowań członków zespołu.

  • Dowiesz się też, jak budować i wzmacniać swój autorytet oraz jak skutecznie motywować zespół.

  • Nauczysz się również jak eliminować najważniejsze błędy zarządzania zespołem (brak zaufania, zła komunikacja, nieumiejętność motywowania, konflikty w zespole).

L

PSYCHOLOGIA OBSŁUGI GOŚCIA HOTELOWEGO

  • Ten unikalny warsztat zaprojektowano dla pracowników mających na co dzień kontakt z gośćmi w hotelu. W programie między innymi:
  • Grupy potrzeb gościa hotelowego i jak możemy je zaspokoić; elementy budujące pozytywne wrażenie z wizyty, uśmiech, uprzejmość.
  • Asertywność pracownika hotelu, stawianie granic i wyrabianie w sobie odporności psychicznej.
  • Skuteczne rozwiązywanie problemów i zaspokajanie niestandardowych potrzeb gości.
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach (zniszczone mienie, nieuprzejme zachowanie, hałasowanie itp.).
  • Komunikacja z gościem hotelowym: aktywne słuchanie, zadawanie odpowiednich pytań, parafrazowanie, kierowanie przebiegiem rozmowy.
  • Standardy etyki i profesjonalizmu w hotelu.
L

WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA I MIĘDZYPOKOLENIOWA W BRANŻY HO-RE-CA

  • W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
  • Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
  • Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
  • Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
L

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE W HOTELU I RESTAURACJI

  • Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
  • Celem warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
  • Warsztat ten został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę, choć dobór przykładów powoduje, że jest dostosowany szczególnie do potrzeb branży hotelarskiej i restauracyjnej. 
L

SKUTECZNA SPRZEDAŻ W BRANŻY HO-RE-CA

  • W trakcie szkolenia poznasz techniki sprzedaży usług specyficznych dla branży Ho-Re-Ca, takich jak imprezy okolicznościowe, szkolenia, spotkania integracyjne itp.

  • Dowiesz się, jak nawiązać kontakt z gościem i budować relacje biznesowe.

  • Dowiesz się jakie są najskuteczniejsze metody rozpoznawania potrzeb i na czym polega poprawne prezentowanie oferty wartości.

  • Poznasz też podstawy psychologii sprzedaży usług i obsługi klineta, w tym asertywność pracownika hotelu i restauracji, stawianie granic i wyrabianie w sobie odporności psychicznej.

zespół metodyczny portalu w trakcie spotkania szef zespołu a w tle siedzą członkowie lekko zamgleni

o NAS

Jesteśmy zespołem nieszablonowych ekspertów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze z obszarów komunikacji i sprzedaży dla wszystkich branż. Wspieramy małe i średnie firmy B2B w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Pracujemy z kadrą menedżerską i handlowcami. Naszym celem jest radykalne zwiększenie przychodów i poprawa rentowności naszych Klientów.

Jeszcze jedno:

Zapytaj o ofertę

Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288

Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych

Adres

Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin

Telefon

+48 502-54-14-17