Sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenia branżowe
Inspirujące programy szkoleń | Angażujące warsztaty | Tylko trenerzy-praktycy | 100% praktyki | 0% nudy | Użyteczne narzędzia | Wartościowe porady
Perfekcyjne dopasowanie do Twoich potrzeb
Każde szkolenie poprzedzone jest szczegółową i wnikliwą trójstopniową analizą potrzeb.
Elastyczne programy szkoleń
Dostosujemy program szkolenia do specyfiki Twojej firmy, branży i otoczenia biznesowego. Poniższe opisy szkoleń potraktuj jako inspirację do określenia własnych oczekiwań.
Tylko sprawdzeni trenerzy-praktycy
Każdy z naszych trenerów pracował lub nadal pracuje „na pierwszej linii frontu”. To praktycy z gruntownym przygotowaniem teoretycznym.
Wybrane szkolenia z tej grupy
SKUTECZNA SPRZEDAŻ W SEKTORZE FMCG - RYNEK TRADYCYJNY
- Nasz BESTSELLER!
- Szkolenie przygotowane zostało przez praktyków sprzedaży B2B, dlatego możesz spodziewać się mnóstwa przykładów z prawdziwego rynku.
-
W trakcie szkolenia szybko i skutecznie opanujesz sprawdzoną procedurę wizyty handlowej w sklepie tradycyjnym i lokalnej sieci handlowej.
-
Dowiesz się, jak badać potrzeby, prezentować ofertę wartości w modelu perswazyjnym i pokonywać zastrzeżenia klineta.
-
Poznasz sposoby nawiązywania i stopniowego rozwoju owocnych relacji biznesowych z klientem.
SKUTECZNA SPRZEDAŻ I BUDOWANIE RELACJI Z APTEKĄ NIEZALEŻNĄ I LOKALNĄ SIECIĄ APTEK
- To kolejny z bestsellerów na naszym portalu.
- W trakcie szkolenia opanujesz najlepsze techniki sprzedaży do aptek niezależnych i lokalnych sieci aptek.
- Dowiesz się, jak skłonić aptekę, aby zdecydowała się na spotkanie i znalazła dla Ciebie czas.
- Poznasz sposoby nawiązywania i stopniowego rozwoju owocnych relacji biznesowych z kierownikiem i właścicielem apteki lub właścicielem lokalnej sieci aptek.
- Dowiesz się również jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w kontaktach z apteką (windykacja, reklamacje i zwroty, problem z dostawą itp.
SKUTECZNA SPRZEDAŻ W BRANŻY BUDOWLANEJ: DETAL, HURT, INWESTYCJE
-
W “budowlance” nie można bazować jedynie na sprzedaży perswazyjnej, mającej na celu „wepchnięcie” towaru odbiorcy. Trzeba w równym stopniu nieć na uwadze satysfakcje wykonawcy, który kupi Twój towar przez hurt czy skład budowalny.
-
Tę specyfikę sprzedaży w branży budowlanej adresuje szkolenie Skuteczna sprzedaż w branży budowlanej: detal, hurt, inwestycje.
- Szkolenie obejmuje swoim zakresem tematycznym nawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z właścicielami i pracownikami składów i hurtowni budowlanych.
- Duży nacisk kładziemy również na techniki rozwijania owocnej współpracy z wykonawcami i deweloperami.
PROFESJONALNA OBSŁUGA GOŚCIA RESTAURACJI
-
W trakcie szkolenia poznasz główne typy gościa w lokalu oraz nauczysz się szybko rozpoznawać jego oczekiwania.
-
Dowiesz się, jak wykorzystać komunikację werbalna i niewerbalną w obsłudze gościa aby zmaksymalizować pozytywne doświadczenie z wizyty w hotelu czy restauracji.
-
Nauczysz się również metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach
-
Dowiesz się też jak odpowiadać na pytania, jak pomagać gościom w wyborze dań i napojów oraz jak zapewniać doskonałą obsługę.
-
Poznasz również skuteczne metody cross-sellingu i rekomendacji droższych opcji..
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W HOTELU
-
W trakcie szkolenia poznasz skuteczne metody budowanie zespołu i tworzenia efektywnej struktury organizacyjnej w hotelu.
-
Opanujesz kluczowe umiejętności lidera takie jak: wydawanie poleceń i ich egzekucja, udzielanie wartościowej informacji zwrotnej, udzielanie klarownych instrukcji, delegowanie zadań i odpowiedzialności oraz korygowanie niewłaściwych zachowań członków zespołu.
-
Dowiesz się też, jak budować i wzmacniać swój autorytet oraz jak skutecznie motywować zespół.
-
Nauczysz się również jak eliminować najważniejsze błędy zarządzania zespołem (brak zaufania, zła komunikacja, nieumiejętność motywowania, konflikty w zespole).
PSYCHOLOGIA OBSŁUGI GOŚCIA HOTELOWEGO
- Ten unikalny warsztat zaprojektowano dla pracowników mających na co dzień kontakt z gośćmi w hotelu. W programie między innymi:
- Grupy potrzeb gościa hotelowego i jak możemy je zaspokoić; elementy budujące pozytywne wrażenie z wizyty, uśmiech, uprzejmość.
- Asertywność pracownika hotelu, stawianie granic i wyrabianie w sobie odporności psychicznej.
- Skuteczne rozwiązywanie problemów i zaspokajanie niestandardowych potrzeb gości.
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach (zniszczone mienie, nieuprzejme zachowanie, hałasowanie itp.).
- Komunikacja z gościem hotelowym: aktywne słuchanie, zadawanie odpowiednich pytań, parafrazowanie, kierowanie przebiegiem rozmowy.
- Standardy etyki i profesjonalizmu w hotelu.
WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA I MIĘDZYPOKOLENIOWA W BRANŻY HO-RE-CA
- W tych samych zespołach często procują osoby, które pochodzą z bardzo różnych pokoleń. Coraz częściej również w jednym zespole pracują osoby z różnych kręgów kulturowych.
- Jak zapewnić płynną współpracę osób o różnych kompetencjach i bagażu doświadczeń życiowych?
- Jak sprawić, aby bardzo różni ludzie nie tylko płynnie ze sobą współpracowali, ale również uczyli się od siebie?
- Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w trakcie tych warsztatów.
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE W HOTELU I RESTAURACJI
- Konflikt w zespole zawsze jest objawem głębszych problemów organizacyjnych, komunikacyjnych czy psychospołecznych.
- Celem warsztatu jest identyfikacja tych problemów a następnie wdrożenie narzędzi trwałego rozwiązywania konfliktów.
- Warsztat ten został zaprojektowany dla szefów i członków zespołów bez względu na specjalizację i branżę, choć dobór przykładów powoduje, że jest dostosowany szczególnie do potrzeb branży hotelarskiej i restauracyjnej.
SKUTECZNA SPRZEDAŻ W BRANŻY HO-RE-CA
-
W trakcie szkolenia poznasz techniki sprzedaży usług specyficznych dla branży Ho-Re-Ca, takich jak imprezy okolicznościowe, szkolenia, spotkania integracyjne itp.
-
Dowiesz się, jak nawiązać kontakt z gościem i budować relacje biznesowe.
-
Dowiesz się jakie są najskuteczniejsze metody rozpoznawania potrzeb i na czym polega poprawne prezentowanie oferty wartości.
-
Poznasz też podstawy psychologii sprzedaży usług i obsługi klineta, w tym asertywność pracownika hotelu i restauracji, stawianie granic i wyrabianie w sobie odporności psychicznej.
o NAS
Jesteśmy zespołem nieszablonowych ekspertów świadczących usługi szkoleniowe i doradcze z obszarów komunikacji i sprzedaży dla wszystkich branż. Wspieramy małe i średnie firmy B2B w zakresie sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta. Pracujemy z kadrą menedżerską i handlowcami. Naszym celem jest radykalne zwiększenie przychodów i poprawa rentowności naszych Klientów.
Jeszcze jedno:
Zapytaj o ofertę
Właścicielem portalu www.SzkoeniaSprzedaz.pl i administratorem danych osobowych jest firma Syntactive Wojciech Woźniak z siedzibą w Lublinie [20-531] ul. Fantastyczna 21 lok. 96. NIP 7122021716 | REGON 431025288
Polityka firmy Syntactive w zakresie ochrony danych osobowych
Adres
Biuro Handlowe Syntactive:
Budynek Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego
ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 lok. BS030, 20-262 Lublin
Telefon
+48 502-54-14-17